Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1046
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal ta mdma img og lurte på om dere vet noe fett man kan kjøpe inn eller noe vi kan gjøre. Tenker å kjøpe inn en discokule hvertfall
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal ta mdma img og lurte på om dere vet noe fett man kan kjøpe inn eller noe vi kan gjøre. Tenker å kjøpe inn en discokule hvertfall
Vis hele sitatet...
Tenker å droppe 150mg til å starte med. Tenkte å redosere med 50mg, men får nok lyst å ta mer når det har kicka inn. Hva er max jeg burde redosere med?
Nitrous oxide! Helt sykt digg på tur. Litt kort varsel å skaffe det til imorgen kanskje. Men det er absolutt å anbefale i kombinasjon med mdma
Kjøp en ordentlig kremsprøyte og ballonger. Og ikke ta hits rett fra beholder.

Redose er waste imo. Når turen er over er det like greit å bare chille og røyke
Sist endret av HelpMePlz; 14. august 2021 kl. 01:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av HelpMePlz Vis innlegg
Nitrous oxide! Helt sykt digg på tur. Litt kort varsel å skaffe det til imorgen kanskje. Men det er absolutt å anbefale i kombinasjon med mdma
Kjøp en ordentlig kremsprøyte og ballonger. Og ikke ta hits rett fra beholder.

Redose er waste imo. Når turen er over er det like greit å bare chille og røyke
Vis hele sitatet...
det varer lenger når man redoserer da
Sitat av Jayden.96 Vis innlegg
det varer lenger når man redoserer da
Vis hele sitatet...
Joda, men formen jeg får av det, blir en blek sammenligning av den ville euforien mdma i utgangspunktet gir. Ihvertfall for meg!
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dropp livsfarlige tips som det over og kjøp inn noe digg juicy frukt, vannmaling og ark og bygg puteslott
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gøyeste jeg og damen gjorde under en mdma trip var at vi kjøpte inn en masse A2 ark og noen fargerike tusjer i forkant av trippen, samt vi rigget oss opp et kamera og mikrofon som filmet oss under trippen. Resultatet av tegningene, og opptaket vi satt igjen med var hysterisk artig og se igjennom.

Kunstverkene våres kunne nok ha blitt solgt for milioner

Er også et must å ha noe godt å spise/drikke under trippen, oppskåret frukt og grønnsaker med hollyday dipp er en klassiker her til hus.
Sitat av Jayden.96 Vis innlegg
Tenker å droppe 150mg til å starte med. Tenkte å redosere med 50mg, men får nok lyst å ta mer når det har kicka inn. Hva er max jeg burde redosere med?
Vis hele sitatet...
Idiotisk redosering, ta heller å begynn med 50 så redoser 150, blir fortsatt god effekt på første, hvertfall vis det det første gang, så blir det god effekt på andre runden også.
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Idiotisk redosering, ta heller å begynn med 50 så redoser 150, blir fortsatt god effekt på første, hvertfall vis det det første gang, så blir det god effekt på andre runden også.
Vis hele sitatet...
Hæ nei? Dette er feil, man tar større første dose så redoserer man med cirka halve. Jeg synes planen hans høres helt greit ut. Ikke dropp bare 50, null poeng. Grunnen til man redoserer er for at magien skal vare litt lengre. Medfører styggere og blekere dager i uken etter, men jeg synes det ofte er verdt det
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Idiotisk redosering, ta heller å begynn med 50 så redoser 150, blir fortsatt god effekt på første, hvertfall vis det det første gang, så blir det god effekt på andre runden også.
Vis hele sitatet...
man skal jo ikke redosere med mer enn du dropper første gang da
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Idiotisk redosering, ta heller å begynn med 50 så redoser 150, blir fortsatt god effekt på første, hvertfall vis det det første gang, så blir det god effekt på andre runden også.
Vis hele sitatet...
Det er jo egentlig like tull det da, da er det faktisk bedre (så sant man vet man tåler mdma) og faktisk ta 200 på en gang
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av sunnny01 Vis innlegg
Idiotisk redosering, ta heller å begynn med 50 så redoser 150, blir fortsatt god effekt på første, hvertfall vis det det første gang, så blir det god effekt på andre runden også.
Vis hele sitatet...
Haha rull inn fingra fra tastaturet a

Å begynne med 50 har ingenting for seg!

En jomfrudose på 100 mg er ok for en mild tripp, men anbefaler 120mg som første dropp for å få en god tripp ut av det. Redosere to timer etterpå om man vil med 50-70mg.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Før jeg kan gi et realt svar.. Hvordan ser din MDMA ut? Mye pulver? Hvilken farve? Du har de som kutter dette med f.eks Ketamin for fortjenesten sin skyld. Har du kit du kan teste det med osv? Men uansett så er 120 mer en nok om det er gode saker. Da skal det holde med 75-90 som første dose. Det værste er overdosering, god tur!
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ond Svartrotte: Jeg har aldri opplevd at noen "cutter MDMA" med ketamin. Hvor har du det fra? Det gir ingen mening. Dessuten er vel innkjøpsprisen på ketamin minst like mye som MDMA. Om ikke mer.

Om det er pulver og hvilken farge er fullstendig irrelevant på kvaliteten og sier nada om hva den kan være "cuttet med".

Hvorfor MÅ du kommentere?