Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 548
Før var det sånn når man la ut bilder at man etterpå kunne trykke i hjørnet på posten "hide from wall" elns. Det betydde at man kunne ha en ryddigere profilsidevegg men bildet var fortsatt synlig i venners newsfeed og i albumet mitt og tagget bilder av meg når man skulle se på bildet. Nå er de bildene jeg trykket sånn på for noen år siden også usynlige når man trykker på "bilder" og folk går inn for å se bilder jeg er tagget i. Før var det en knapp "show on wall" for å reverse den nevnte funksjonen men finner ikke den knappen nå hverken ene eller andre veien!

Har prøvd fra app og browser. Har prøvd å fjerne tag og legge til tag på nytt..
Noen som vet hvordan jeg kan få bildene mine til å dukke opp igjen i rutenettet andre ser når man har trykket på Bilder på profilen min?
Bildenes innstilling er at de skal være synlig for andre men jeg vil ha de i rutenettet der bilder jeg er tagget i er og ikke at man må lete de frem og bla i akuratt det albumet for å se de. Sry hvis dette spm ikke hører hjemme på freakforum men vet mange er gode på data her!