Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 995
Anonym bruker
"Nyfiken Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker det å kjøre den varianten uten å risikere å bli helt på kjøret og grøfteabstinent? Kratom har jeg aldri fått abstinenser av, men usikker på Phenibuten
Personlig så ville jeg heller kjørt på med Kratom og Phenibut en ukes tid, for så å ta en uke uten noe rus, enda en uke med Kratom og Phenibut, so on and so fourth men det er meg da
Anonym bruker
"Nyfiken Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av percocetfather Vis innlegg
Personlig så ville jeg heller kjørt på med Kratom og Phenibut en ukes tid, for så å ta en uke uten noe rus, enda en uke med Kratom og Phenibut, so on and so fourth men det er meg da
Vis hele sitatet...
En uke med phenibut høres ikke bra ut abstinens messig hørt max 2 dager i uka for å unngå det
Ville nok revurdert det opplegget der., men vi er jo forskjellige.

Personlig får jeg ustabilt humør og småangst et par dager etter en rolig phenibut-dag.

Det er definitivt ikke sunt for kroppen eller hjernen, så jeg begrenser det til maks 2 ganger per måned, men ofte mye sjeldnere.

(Har vært noe mer nå i sommerferien pga digg vær og ferie, men thats it).

Kratom har jeg ikke like mye erfaring med, men vet at det fort bygger toleranse, er meget avhengighetsskapende og at du plutselig trenger 20-40g per dag for å få effekt.

Kratom har også negativ effekt på hormoner (gjør research på kratom og testosteron).

Hva er det du har tenkt å flykte fra med denne komboen SÅ hyppig?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En uke med phenibut høres ikke bra ut abstinens messig hørt max 2 dager i uka for å unngå det
Vis hele sitatet...
Er ikke så kjent med abstinenser på Phenibut men kjenner meg veldig igjen på opiode-abstinenser og det jeg fant ut virka best for meg var en uke med Oxy, Kratom, dolcontin osv for å så ta en uke edru, også en uke til på opioide-kjøret igjen. Da unngikk jeg alt av abstinenser
Brukt 1g phenibut i mange uker uten og merke noe abstinens. Kratom brukte jeg daglig i 10 år før tollen ble fitte også uten noe merkbar abstinens.. noen folk får abstinens andre ikke. Får bare abstinens på langvarig benzo bruk, ikke abstinenser på heroin eller
Froskhæren i anmarsj
FroskmannRandy's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Funker det å kjøre den varianten uten å risikere å bli helt på kjøret og grøfteabstinent? Kratom har jeg aldri fått abstinenser av, men usikker på Phenibuten
Vis hele sitatet...
Jeg vet ingenting om Phenibut, men jeg bruker Kratom 5 dager i uken, og får ikke abstinensbivirkninger når jeg stopper. Noen ganger mister jeg interessen i å kjøpe kratom. Nikotin, derimot....
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Funker det å kjøre den varianten uten å risikere å bli helt på kjøret og grøfteabstinent? Kratom har jeg aldri fått abstinenser av, men usikker på Phenibuten
Vis hele sitatet...
Heyyy, litt off topic maby, men kan jeg spørre hvor du får tak i kratom fra?

Sitat av percocetfather Vis innlegg
Er ikke så kjent med abstinenser på Phenibut men kjenner meg veldig igjen på opiode-abstinenser og det jeg fant ut virka best for meg var en uke med Oxy, Kratom, dolcontin osv for å så ta en uke edru, også en uke til på opioide-kjøret igjen. Da unngikk jeg alt av abstinenser
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre deg åssen strain du bruker for å slippe opiat abstinenser?
Sist endret av MiZz_Alexia^^; 7. august 2021 kl. 13:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nyfiken Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av MiZz_Alexia^^ Vis innlegg
Heyyy, litt off topic maby, men kan jeg spørre hvor du får tak i kratom fra?



Kan jeg spørre deg åssen strain du bruker for å slippe opiat abstinenser?
Vis hele sitatet...
Jeg bestilte det i Sverige til Post restante i Strømstad og kjørte over og hentet det. Nå er det to år siden sist da så vet ikke om det funker lenger + var dritskummelt gjennom tollen så kommer aldri til å gjøre det igjen ..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg bestilte det i Sverige til Post restante i Strømstad og kjørte over og hentet det. Nå er det to år siden sist da så vet ikke om det funker lenger + var dritskummelt gjennom tollen så kommer aldri til å gjøre det igjen ..
Vis hele sitatet...
Takk for kjapt svar
Nei, er akkurat den tolla jeg å kjenner IKKE frister, så derfor jeg lurte på om du hadde en annen fremgangs metode, bare. Men da vet jeg d