Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1650
Anonym bruker
"Øm Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har en del forskjellige typer brunt og satt egentlig bare å lurte på hvordan det ville blitt å kna alle disse sammen til "1" type.

Si man for eksempel kjevler eller knar ut 2 eller flere hasjtyper i hverandre og "bretter" den og gjentar prosessen til det er blandet godt?
Ville bønna blitt ødelagt/mindre potent?
Mer potent?

Tenker det er litt lettere å ha en eller to større klumper enn 5-10 forskjellige små, men vil jo samtidig ikke ødelegge hasjen heller

Noen som vet? Google var ikke så hjelpsom
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går fint å blande hasjtyper men om utfallet vil bli bedre eller dårligere kommer helt an på hasjtypene du har.
Spørs helt hva slags typer det er. Har gjort dette flere ganger, men generelt liker jeg best å kunne velge en og en om jeg har lyst, så blander jeg heller når jeg føler for det.

Det er ikke så mye å google akkurat, er ikke rart om det er få svar. Er bare å prøve seg frem vel?
Sist endret av knert1; 4. juli 2021 kl. 00:27.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er jo samme virkestoffet, med variende grad av plantemateriale og virkestoff. Hasj + hasj = hasj liksom... Men ration på virkestoff/plantemateriale vil jo påvirkes. Hvis de ikke er veldig ulike tror jeg ikke du ville merka stor forskjel, men å blande bittelitt veldig god hasj inn i masse dårlig hasj vil jo resultere i at den gode "forsvinner" inn i den dårlige. Litt high thoughts her nå.
Om klumpen din blir sterkere eller svakere avhenger av om hasjen du knar inn er mer eller mindre potent enn det du allerede har.

Jeg foretrekker å heller kunne velge hver for seg.
Bedre å røyke typene separat men du kan klemme de sammen så du får en klump med to sider å ta av når du skal mekke.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Helt vanlig å gjøre.. til slutt har man en super klump som ingen andre får smake på. The ultimate

Pleier å plukke litt av det bedre inn i secret Stash superKlumpern, rulle det i kief, og bunnfallet fra grønt

Blir ganske bra til slutt
Sist endret av meaculpaUIO; 4. juli 2021 kl. 04:24.
Anonym bruker
"Øm Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Valgte å bare blande alle sammen, ble ekstremt fornøyd med sluttproduktet skal det sies.
Bedre konsistens, bedre smak og bedre funk
Blander ofte sammen typer selv, hvertfall om jeg har en god lys og en god mørk.
Den aller beste bønna å røyke er når man finner småbiter av hver type du har hatt på gulvet etter en lengre periode med røyking, og blander det til et "nødtrekk".
Anonym bruker
"Øm Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Endte opp med 40g med 7 forskjellige.
Noen lyse og noen mørke, noen myke og noen harde.
Konsistensen på den nå er perfekt, samme med smaken, så veldig fornøyd med det.
Slapp å gå rett på toleransepausen og kan faktisk trappe ned fra 2 joints per session til en halv igjen