Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2512
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Halla freaks er det en mulighet for og tilsette fargestoff i Amfetamin uten og ødelegge den?, isåfall hvordan kan jeg gjøre dette og hvilke fargestoffer er anbefalt. Tenker og gjøre dette for og skille ut hva som er mitt og mine venner sitt, å det er jo litt rått å f.eks ha knesh blå makka
Konditorfarge funker.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Konditorfarge funker.
Vis hele sitatet...
Vil dette da ødelegge amfen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Vil dette da ødelegge amfen?
Vis hele sitatet...
Nei, hvordan skulle det skje? De fleste ting kan blandes sammen og vil fremdeles være to separate stoffer, man må ha stoffer som har for mye eller mangler elektroner for å være stabile: i kombinasjon med rett stoff vil elektronene bytte plass og man har da en kjemisk reaksjon og stoffene endrer karakter.
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Vil dette da ødelegge amfen?
Vis hele sitatet...
Spørs litt om du tenker å tilsette mel og gjær for å bake brød etterpå.
En bekjent av meg tilsatte konditorfarge (tror Jeg det var) I 100g litt fuktig amf julen 2019. Den ble knall blå, og man kunne tørke den til blått pulver og sniffe det, eller blande med vann så det så it som Powerade I en sprøyte. Var ihvertfall ingen som ble sjuke av det
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Vil dette da ødelegge amfen?
Vis hele sitatet...
Ikke som jeg vet, var populært blant noen av mine bekjente, typisk rosa makka.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Satte pepper med konditor farge i åra, hovna opp, og ble ganske dårlig. Så ikke anbefale det
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Satte pepper med konditor farge i åra, hovna opp, og ble ganske dårlig. Så ikke anbefale det
Vis hele sitatet...
risky nok å stappe dop i årene, gull verdt å få det som blir sprøyta inn så rent som mulig. man ødelegger jo allerede kroppen ved å skyte, ingen grunn til å leke mer med ilden enn man må.

anbefaler alltid å vaske alt av dop man skal stappe i ei blodåre
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke gjør det hvis du foretrekker å skyte amf, da bør du ha det mest mulig rent for trygg bruk.

Hvis du sniffer, kjør på med konditorfarge eller lignende
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Konditorfarge er mest sukker?
Ja det er sikkert mest sukker, men noe humbug gjør at det blir farge. Frokostblandinga mi blir ikke blå bare fordi jeg tilsetter sukker. Men så har jeg sett grønt/rosa sukkerspinn også, usikkert men trur den tilsetter farge også.

Ta en titt på innholdsfortegnelsen, det skal stå på konditorfarga hva den inneholder. Blir lettere å ta det derfra når man hvet hva det faktisk inneholder, mye sukker ja men humbug også!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Queefer Sutterland
Lilletrille2's Avatar
25 3
Kult med blått knark om noen blir tatt med det og det er din signatur