Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1455
Yo fellow warriors 💪

Har tatt litt stilnoct ved behov. Men ville leke litt i dag, så tok dobbel dose sammen med alkohol og noen trekk fra en joint. Jeg ble jævlig loka å fin i formen. Skikkelig digg! Men leste meg opp på en annen tråd her på freak hvor det ene og det andre skjedde når du brukte stilnoct, alt fra å besvime til og prate med en sjiraff under stuebordet.

Jeg opplever det ikke sånn i det hele tatt. Her føles bare alt bra dårlig hukommelse akkurat nå men det føles bare rett (om du forstår hva jeg mener)

Er det flere enn meg som har funnet en behagelig rus på Stilnoct?

❤️
Det er det sykeste stoffet jeg har prøvt i mitt liv. fy f...Satt oppe hele natta å snakka med sofaputene mine, fikk for meg at jeg ikke kunne gå å legge meg før gjestene hadde lagt seg(altså sofaputene) Aldri mer skal jeg ta den dritten der
Anonym bruker
"Tropisk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Favoritt-rusmiddelet mitt er / var Stilnoct / Imovane. Helt klart, rusen er ganske spesiell, men husk at hvis misbruket eskalerer over tid, vil du etterhvert miste hemninger, og miste kontroll over deg selv. Jeg ber om at du er svært forsiktig med dette! Jeg har gjort mye rart på Stilnoct, halvparten av tingene husker jeg ikke, halvparten av tingene jeg husker vil jeg helst glemme. Blant annet gikk jeg på E6 fordi jeg mistet siste bussen. Og da mener jeg langs veien, bilene måtte styre unna meg.

Nå er det omtrent 5 år siden jeg tok det sist.
Du er langt i fra den eneste. Ambien Walrus har vært et meme en stund og Elon Musk har ytret sin begeistring for Zolpidem på twitter.
Anonym bruker
"Tykk Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har prata med flere som har hatt ubehagelige opplevelser på vanlig dose. Selv fikk jeg besøk av mine bestekamerater og plutselig tok han ene opp en svær kniv og skulle drepe meg. Skulle ikke vært på markedet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har prata med flere som har hatt ubehagelige opplevelser på vanlig dose. Selv fikk jeg besøk av mine bestekamerater og plutselig tok han ene opp en svær kniv og skulle drepe meg. Skulle ikke vært på markedet.
Vis hele sitatet...
Jeg har brukt imovane og en mulig bivirkning av de (står på felleskatalogen) er søvngjengeri, søvnspiseri og kjøre bil i SØVNE.. :P
R.i.p 23.04.2021
Fikk connection to the spirit world når jeg fikk stilnoct på resept.2stk og jeg hadde mere inteligente samtaler med dyna mi en jeg har hat her inne