Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1950
Hei

Spørsmål til dere som har prøvd tunge opiater som Heroin og oxy. Hvordan er rusen i forhold til f.eks Tramadol?

Tramadol og paralgin forte er de eneste opiatene jeg har prøvd, men ettersom jeg forstår så vil alle opiater konverteres til morfin i kroppen og burde dermed gi en noenlunde lik rus?

For min del så er Tramadol mitt favoritt rusmiddel. 7-8 stk av de og jeg ligger på sofaen og nodder inn og ut av drømmeland pluss en ganske heftig eufori. Har kanskje brukt Tramadol for rekreasjon 5 ganger de siste 4 åra..
Tramadol er et Opiat (Opioid?) som påvirker Serotoninnivået i reseptorene dine i hjernen, og det føles derfor ekstremt euforisk.
Andre Opiater har ikke denne effekten, i hvertfall ikke i like stor grad.

Nok Kodein eller Tramadol kan gi en like tung og mye deiligere rus enn både Heroin og Metadon osv. i min erfaring. Metadon er heller ikke like heftig som relativt høye doser Tram.
Oxy er EKSTREMT euforisk og kraftig. Råere enn Tram.

Jeg har riktignok aldri prøvd å skyte dop, har bare røyket, og jeg kan tenke meg at det er der forskjellen ligger.
Sist endret av krystallkongen; 18. april 2021 kl. 15:34.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som opiat naiv blir jeg veldig kvalm av morfin opp i nesa eller i magen. Over 40mg og jeg sitter klar for å kaste opp. Ble kanskje litt nummen men det føltes ikke så imponerende egentlig. Kanskje det fenger bedre hvis man har en opiat vane.

Har aldri opplevd kvalme på kodein opp i 300-500mg
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes alle typer oxy er mye strerkere en tramadol og paralgin får en helt annen følelse også,å blir mere svimmel og kvalm av tramadol og pf
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
7-8 stk? 1 er nok til at jeg er i himmelen xD
Anonym bruker
"Glad Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har prøvd både paralgin forte og heroin en håndfull ganger. Tramadol prøvde jeg idag og det var den beste rusen jeg har vært borti.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har prøvd både paralgin forte og heroin en håndfull ganger. Tramadol prøvde jeg idag og det var den beste rusen jeg har vært borti.
Vis hele sitatet...
det er favoritten min også >_< men har ikke tatt på dritlenge, leit å bli avhengig
Fra en som ble avhengig av Oxy rusen og som prøver å komme meg av det nå, ett ord - himmelen

Ingenting er som første gang man blir rusa på Oxy. Du blir varm i kroppen, nesten som noen legger en dyne over kroppen din hvor alt av muskler slapper helt av og det stråler av glede i hele kroppen og kribler i beina.

Du blir overlykkelig, første gangen jeg skulle beskrive oxy rusen til en kompis valgte jeg å bruke begrepet «en chillere MDMA rus». Du blir super happy, du får lyst til å fortelle folk du er glad i de og blir veldig sosial.

For min del så kunne ikke en høy dose tramadol eller PF compare til Oxy rusen at all.

I bunn og grunn så er mitt største tips ikke gjør det, fordi du kommer til å elske det.

Oxycodone og opioder abstinenser er virkelig ingenting du vil oppleve. Hele verden din raser, og det starter i hodet ditt.

Det er en alt for dyr vane med høy potensial for overdose fordi man alltid vil putte i seg mer for å oppnå den rusen man en gang fikk når man først prøvde det.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye paralgin tar dere for å få rus? Tar paralgin mot smerte og håper ikke det kan skape dårlige vaner eller noen form for abstinenser?
Isvarmt's Avatar
Trådstarter
Hei, jeg tar rundt det samme som Tramadol. Rundt 7-8 stk. holder egentlig med 4-5 da. Har ingen erfaring med avhengighet, så det kan jeg egentlig ikke svare på, men vil tro at par piller til dagen over en lang periode er nok for å utvikle abstinens symptomer