Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1182
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg skal candy flippe i dag på 150ug lsd så da lurer jeg bare på hvor mye mdma burde jeg ta for å få den beste turen? Gjerne del erfaringer
Litt å si på vekt ogsåvidere. Men én plass mellom 80-120mg. Synes det er noe vanskelig å treffe på timeing. Du vil helst at de peeker sammen
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Leary's thing Vis innlegg
Litt å si på vekt ogsåvidere. Men én plass mellom 80-120mg. Synes det er noe vanskelig å treffe på timeing. Du vil helst at de peeker sammen
Vis hele sitatet...
Veier 66kg. Tenker å ta mollyen 3-4 timer etter lsden
Jeg liker å droppe ca MDMA'en ca en time etter inntak av syra. Føler det gir noenlunde grei overlap av come-up på syra og mdma'en. Er sikkert flere alternativer å utforske her, men personlig så liker jeg at mdma'en fyller meg med godfølelse glede på vei opp på syra, da syre aleine på opptur kan være litt her og der når det kommer til kroppslig behag og angst-nivå.

Tips: Doser ferdig mdma'en samtidig mens du dropper syra. Fort gjort å bli for tura til å dosere skikkelig hvis du venter og oppturen plutselig slår deg
Sist endret av Herr potet; 12. februar 2021 kl. 13:42.
Her vil emma hjelpe syra og omvendt: at man bør halvvere dosene når de blandes er rett og rimelig

Hvis du bare har testet molly vil jeg fraråde på det sterkeste å candyflippe første gangen!
Sitat av 420master Vis innlegg
Her vil emma hjelpe syra og omvendt: at man bør halvvere dosene når de blandes er rett og rimelig

Hvis du bare har testet molly vil jeg fraråde på det sterkeste å candyflippe første gangen!
Vis hele sitatet...
Er erfaren med både lsd og mdma
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det han sa xD
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Veier 66kg. Tenker å ta mollyen 3-4 timer etter lsden
Vis hele sitatet...
66 x 1,5 =99mg sånn ca. Ville ha droppa mollyn en time etter syra. Så evt redusert med en 3de del av mollyn 1-2timer etterpå
χρωματικός
Chromatics's Avatar
"Regelen" er at man skal ta mdma når man er eller kommet over peaken. Ca 4 timer etter inntak av syren.
Slik at mdmaen slår inn når man er på vei ned fra syra for å fortsette magien, altså "flippe".

Hvis man tar mdma tidlig under syreturen vil man risikere å få nedturen mens man er på syre, og det kan være ubehagelig eller forsterke en mdma-nedtur.
Sist endret av Chromatics; 12. februar 2021 kl. 15:09.
Sitat av Chromatics Vis innlegg
"Regelen" er at man skal ta mdma når man er eller kommet over peaken. Ca 4 timer etter inntak av syren.
Slik at mdmaen slår inn når man er på vei ned fra syra for å fortsette magien, altså "flippe".

Hvis man tar mdma tidlig under syreturen vil man risikere å få nedturen mens man er på syre, og det kan være ubehagelig eller forsterke en mdma-nedtur.
Vis hele sitatet...
Dette stemmer, jeg burde lagt til i mitt forrige innlegg at jeg som regel redoserer 4-5 timer ut i trippen. Men jeg har også ved flere annledninger ikke gjort dette, og kan ikke si at 'nedturen' fra mdma'en har vært noe problem. Som regel har jeg alltid lystgass klart for å nytes etter peaken uansett, så en eventuel mdma nedtur er ikke så merkbart da uansett.
Sitat av Leary's thing Vis innlegg
66 x 1,5 =99mg sånn ca. Ville ha droppa mollyn en time etter syra. Så evt redusert med en 3de del av mollyn 1-2timer etterpå
Vis hele sitatet...
Hvis du har tenkt å følge dette rådet skal du vite at bluelight hadde kjempe avstemning på hvordan candy flippe


98% var enig i at mdma comedown mens syra er aktiv var en videre kjip affære.

Hvor glad er du i syre? Og hvor glad er du i mdma comedown rett og slett


Min anbefalning vil alltid og for all tid være å ta syra først, la den bake i ovnen i ca 4 timer på full kok. Ha på klokke, 4.5-5 timer etter INNTAK dropper du molly. Men hadde ventet minimum 3.5 timer
Bahamas da. Kanskje derfor jeg føler jeg alldri har fått det helt til. Altid tenkt at de skulle møtes på peak sammen, så det ble helt vilt magisk xD har alltid vært helt greit når jeg har kjørt på den måten, men liksom ikke det helt spesielle heller nedtur har jeg alldri gitt noen tanker. Synes personlig det skal "straffe" seg litt å ruse seg hører liksom litt med. Skal jeg ha det fett i x timer må jeg tåle at det straffer seg litt mot slutten, men er bare min personlige mening