Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2097
Hei folkens!

Bestemte meg for å rekvirere en vaporizer som passer til å fordampe DMT effektivt. Det jeg har funnet ut til nå er at jeg trenger en 40+ watts "mod" med temperature control, samt en keramisk donut atomizer. Med en slik setup ser det ut som jeg ikke trenger å lage noe e-juice, kan bare sprinkle freebase rett inn i atomizeren, trykke raskt på knappen ett par ganger så DMTen smelter, også kan jeg vape i vei.

Hva synes dere om setupen?

Er det noen merker av mods og atomizers som er å foretrekke fremfor andre?
Har brukt ett par timer på å undersøke alt som jeg spurte om over og fant ut hva jeg trenger og lett kan få tak i. Det eneste problemet som gjenstår er keramisk donut atomizer, fordi det ser ikke ut som norske vape-butikker selger sånt (jeg tror jeg forstår hvorfor ). Frister ikke å vente i en måned på å få det fra Kina, utålmodigheten er sterk. Hvis noen vet av noen steder man kan skaffe en slik redskap i Norge, så blir jeg meget takknemlig, for alt det er verdt
Bet ikke om målet er en eller annen fancy vaporizer. Men kan nevne at om målet er å røyke DMT på en effektiv måte så er "the machine" (google it) uslåelig og banker alle vaporizers som finnes
Takk for svaret, Bearass! Er kjent med maskinen, men prøver å unngå å sitte og styre med åpen flamme, er alltid en stressfaktor for meg (både grunnet brannfare og fordi det er vanskelig å operere både flaska og lighteren etter en kraftig første toke), får ikke til å slappe av pga det. Virker også mye mindre shady å ha en vape sånn som "alle andre", bare innholdet som er annerledes. Fant følgende tråd på Reddit: https://www.reddit.com/r/DMT/comment...hensive_guide/

Det virker veldig lovende, nå som jeg har innsett at donut må bestilles fra utlandet, så tror jeg at jeg satser på denne metoden. Er det lite utbredt å bruke vapes til sånt?
Jeg bruker Divine Tribe v3. Breakthrough hver gang hvis man ønsker det. Utrolig lett å bruke når du finner teknikken. Mye lettere og bedre en THE MACHINE.
Du kan kjøpe donuten alene eller i et kit med mod. Har prøvd mange teknikker for DMT og dette er den beste. Du finner uendlige tråder på reddit om det produktet. Jeg hadde litt problemer for noen måneder siden når jeg skulle kjøpe produktet, men bare mailet Matt og han gav meg en god pris og sendte igjennom som gave slik at jeg slapp toll.

Donuten er egentlig laget for røyking av olje, men de samme prisnippene brukes til DMT. Var så fornøyd med denne løsningen at jeg bestilte ett nytt sett med donuts tilfelle de skulle bli ødelagt i fremtiden.

https://ineedhemp.com/product/divine...discount-link/
Takk for tipset, astroblack! Er donut atomizers ulovlige i Norge siden du ville helst unngå Tollen?
De er ikke ulovlige, men det hender at tollen varsler politiet når det kommer inn ting som kan mistenkes å skulle brukes i f.eks. narkotikaproduksjon. Tror dog ikke de varsler for en atomizer. Tror nok han mente at han slapp MVA, i.o.m. at det å krysse av for gave ikke vaskinerer deg mot tollkontroll.
Ah, takker for oppklaring, kallisti! Innser nå at det var et nokså dumt spørsmål, hjernen hopper til den verste konklusjon, som ellers
Ikke ulovlig. Mente mva.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei.
Leste tråden med nysgjerrighet. Jeg har ganske mye erfaring med Ayahuasca men har lyst til å dykke dypere inn i DMT universet ved å røyke det. Er ikke noe "mekke"person, er sånt utstyr noe man kan kjøpe ferdiglaget?
▼ ... over et år senere ... ▼
Også veldig interessert i vaping DMT, men har ikke erfaring med bygge noe sånt selv, ingen erfaring med verken vaping eller DMT faktisk. Men det høres veldig spennende ut. Har skjønt at man ihvertfall trenger en mod med temperature control (TC) og som wattmessig går opp til minimum 40 watt. Har sett litt rundt omkring men det er så mye å velge i at jeg ikke skjønner noe. IKke vet jeg heller hvordan jeg skal få tak i DMT! Hadde vært kjempe supert med litt tips!
R.i.p 23.04.2021
Hmm på mørkenette får du kjøpt dmt vape charts ,så det er fult mulig og lage egne charts av dmt til vapen din.
Sist endret av Tarm; 19. november 2020 kl. 19:27.
Om det kun er snakk om en effektiv måte å få i seg DMT på, kan jeg virkelig anbefale Vaporgenie. Har selv Classic, men Glass versjonen sies å være hakket bedre.
Hva er vape charts? Og får man ikke tak i DMT utenom darkweb? Hadde liksom håpt å kunne unngå det, null erfaring med og sikkert risky
R.i.p 23.04.2021
Vape/ e-sigg beholder med flytende dmt istedet for vanlig vape juice.
Sist endret av Tarm; 20. november 2020 kl. 17:08.
Ok! Så man kan kjøpe sånne ferdig blandet altså! Men da sikkert på darkweb - denne silkeveien finnes den fortsatt? Virker? Er det dessuten egentlig en standard størrelse på selve festet mellom atomizers og mods? Så hvis jeg finner noe som ser ut som en bra mod med høy wattstyrke og TC så kan jeg kjøpe den og så finne en atomizer som funker bra til DMT senere?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man ikke bruke en weed vape av noe slag? Dynavap feks? Eller vil ikke det fungere?