Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1008
Noen andre som får hovne føtter av rivotril over tid, jeg får det jeg kaller donald duck føtter, og får ikke alltid på meg sko som er trange. Det er ikke snakk om veldig mye bruk nå, litt sånn 2-3x 2mg nå i slutten av den pågående hasj tørken.

Hadde det samme, bare mye værre når jeg var avhengig av 10-15 2mg rivtril på toppen av metadonen, da hadde jeg et par egne sko til jeg var som værst, og det føltes om å gå på to blødende gnagsår av noen føtter..... var på sykehus lenge uten at de skjønte en ting, helt til det var rivotril tørke og ksalol kom på billige brett, og jeg gikk over på de, da ble det bra igjen, skjønte hvorfor jeg fikk det da.

Rivotril over tid tydeligvis, har en kompis som får akkurat det samme også. Tenker å prøve å skaffe noen xanor nå. Eller noe annen benzo. Trenger litt puter under armene i disse corona virus tider, det er skummelt, 2,2mill vil få det i norge, det er jo nesten halve landet=(

s
Hvis du er bekymret for å få korona så anbefaler jeg deg å ta mindre dop, ikke mer. Kroppen din takler dårligere infeksjoner jo mer dritt du pakker i den..
Bruker;-)
Trådstarter
Jeg er ikke SÅ bekymret, men hjelper å kunne spise noen nøtter for å dempe alt maset rundt viruset, folk tar jo helt AV jo, hamstrer alt mulig, ikke kom nærmere enn en meter, host i innsiden av albuen, ikke glem å vaske hendene, mobilen er smittefare nr1, tastauret er farlig, musen er smittbærer, det stopper jo faen ikke... Pluss nøtter er ikke det værste for imunforsvaret, og jeg har vært pilleavhngig im 18m år nå, så mine 3x 25mg sobril gjør lite for meg annet en å holde meg normal.

Og jeg er autistisk da, ser med vilje ikke hverken TV eller hører radio, og leser ikke aviser. Jeg får nødvendig info only(!) fra bofelleskapet jeg så å si bor på, dvs jeg får masse hjelp og tilbud derfra, men bor i nabohuset som morfar kjøpte siden rusen min gjorde at jeg ville bli satt på hospitset her som flyter over av speed og piller, eller måtte fine egen leilighet. Jeg hører mest hjemme på dette bofelleskapet, slev om jeg ikke får bo der av rus-grunner. Men jeg er fornøyd med situasjonen, får metadon og medisiner kl kvart over ni hver dag på døren. Får metadonen en dag i forveien, så jeg kan ta den kl fem om morgenen min vane tro.

MEN noen andre som får HOVNE føtter av RIVOTRIL? Hva kan det komme av, det gjelder alle jeg tar, norske og utlandske, og kanskje til og med fake rivoer med clonazolam eller gu dvet hva. Alltid hovne føtter etter to uker med jevnt inntak eller mer.

s
Sist endret av saviour; 18. mars 2020 kl. 10:15.
Har du hatt rask vektoppgang i det siste? Da kan man bli litt "bloated" på diverse kroppsdeler.
Bruker;-)
Trådstarter
Ingen rask vektoppgang nei, bare hovne føtter, har to kompiser som spiser like mye, som får samme driten. Så det kommer vel av overforbruk tenker jeg. Når jeg var avhengig av de før var føttene mine som ekte donald føtter. Var på sykehus, og ingen skjønte noen ting. Jeg måtte gå med tyke strikkesokker ut å røyke, for sko var glemmesak.

Peace and love, stay safe.

saviour