Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 747
Noen som har sovnet gående ute i gata på opiater? Jeg hadde tatt 150mg metadon, går fast på 100mg da, 3mg xanor og 15mg valium og 7,5mg imovane.

Jeg var helt fin og røykte masse hasj men når jeg gikk hjem med hunden sovnet jeg gående et par ganger for så å våkne av at jeg svaiet i vinden med knekk i knærne og gikk videre. Glad jeg hadde hunden. Hvor nærme var jeg der til en overdose? Pustet normalt.

Tok 165mg metadon m 3mg xanor og de andre medsa i går uten noe problemer. Riktignok uten hasj, så lurer på om den toppa de 150mg veldig så jeg sovna. Sov godt hele helgen etter det første intaket. Sov godt i natt. Som en unge.

Men nå er det tomt for ekstra saft i bygda, så jeg gir meg med opiater på lar nå for å si det sånn. Har aldri prøvd heroin en eneste gang på lar, eller paralgin forte for den saks skyld. Men metadon viste jeg liksom alt om, så jeg drakk meg frisk jeg, med sinnsyk effekt.....

s
Haha måtte flire. Husker selv jeg sovnet under middag hele tiden, våkna med nesen trødd ned i gryterett gang på gang. Måltidet tok fort en time eller mer da. Kunne også søvne av samtidig som jeg sto å støvsugde, god form da ja. Du har jo fått i deg masse stoffer som alle påvirker den totale effekten. Ville nesten vært rarere om Du ikke sovna gående med hunden din.
Bruker;-)
Trådstarter
Ja, det hele var litt mye det skjønner jeg jo også, men uten hasjen kunne jeg ta enda mer i går uten problem med sløvhet. Jeg drikker ulikt mine venner ALDRI en eneste dråpe alkohol, som gjør at jg tar mye stoff i forhold til gjengen her. Sitter med god form nå pga større inntak metadon i går. Ingen av de vanlige smertene og sov så godt helt til etter morgentid for meg. Jeg står opp kl fem hver morgen til vanlig, og våkner ofte kl 01-02 om natta for så å vente på medisin.

Håper inderlig ingen kjente så meg den natten jeg sto å sov svaiende i vinden uten å vite hvor lenge jeg sov hver gang, og jeg har skamdårlig samvittighet for hunden. Det er det værste, for meg. Når det går ut over andre en meg, da er det for mye selv om mange sier det bare er en hund.....

s