Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Ja?
Ja! 18 69,23%
Nei! 8 30,77%
Stemmegivere: 26. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  27 5915
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Hola.

Oslofolka har plenty med treff. På tide å markere at vi bergensere er separat frå den røkla!

Foreslår treff på Inside e.l. for å ta en matbit, ein øl og preike med fellow freaks, 6. februar, 18:00.

Om folk har gode forslag til plass vert det tatt til følge - mitt forslag er Inside.
Hmm.. Kunne faktisk heller tenkt meg til Bergen enn Oslo. Har slekt og kjenning i Bergen og omegn sia jeg er halvt bergenser

Men må se det an. Så blir et "kanskje" fra meg.
Eg kjem, antagelig i ensom majestet og gira på rå burger og øl.
Jeg dukker opp til alles glede.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Kan ikke lørdagen, om dere skulle bestemme dere for en annen dag så hadde jeg blitt glad, så da får du evt gi beskjed
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av sptz Vis innlegg
Kan ikke lørdagen, om dere skulle bestemme dere for en annen dag så hadde jeg blitt glad, så da får du evt gi beskjed
Vis hele sitatet...
Sorry mac Skulle gjerne hatt deg med, men har sagt lørdag, så...
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Drar nedover på torsdagen. Jeg regner med at vidarlo har festet såpass mye med nso nå at han vet hvordan man orger treff i Bergen.
usertitle import
bleh's Avatar
For de som aldri har vært på treff så anbefales det på det sterkeste å hive seg med - hopp i det!

Alltid et spørsmål om man vil knytte fjes til nick - og ganske bortkastet å lage ny bruker når crew kan avsløre dobbeltspillet for alle involverte.

Så derfor sier jeg bare at jeg kommer, eller så kommer jeg ikke. Men jeg kommer altså, men bleh kommer neppe!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
bleh: Har lest posten din et par ganger nå, men forstår fortsatt ikke hva du mener
Synd jeg får utbetaling 2 dager etter treffet :/
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Vart Vetrelidsalmenningen - altså rett ved Fløibanen.
Inside er konkurs btw.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Inside er konkurs btw.
Vis hele sitatet...
Inside i Vaskerelvsmauet ja. Ikkje Inside Vetrelidsalmenningen.
Kanskje det

Neida bare kødder. Men kommer kanskje en kompis av meg. Han er ganske hyggelig.
Sist endret av Tøffetom; 4. februar 2016 kl. 05:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er fortsatt ikke kommet tilbake til bergen etter julen. Hadde eller stilt med bells on!
Frister veldig, men har egentlig planer på lørdag. Skal se om jeg får kombinert de på en god måte! Så det blir et foreløpig kanskje.
Kommer jeg, er første gang på treff, hvordan finner jeg dere, kjenner igjen hvem dere er...?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jada. Og om du er usikker bare spør du «Hei! Er dere her for å treffe fremmede folk fra Internett?»

Chronic420: Get your priorities straight.
Er på vei!
Pleier det å være treff i Stavanger?
Skal dere videre ut på byn seinere? Evt. kor
Dette var ett veldig hyggelig første freaktreff for meg, dette frister til gjentagelse. Takk for invitasjon, og at jeg fikk være med. Ha en fortsatt fin kveld. 😃

Dette var ett veldig hyggelig første freaktreff...
Sist endret av Jonta; 7. februar 2016 kl. 01:18. Grunn: Fjernet dobbelt innhold
Føkk. Glemte det helt jeg. Hvor er dere?
Dette var fett!!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
dronepungen: Hvor var du?
Da har jeg endelig opprettet meg en profil her og blir veldig gjerne med neste gang!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Kiona Vis innlegg
Da har jeg endelig opprettet meg en profil her og blir veldig gjerne med neste gang!
Vis hele sitatet...
Med mindre du tar iniativ og arrangerer sjølv kan det fort bli 3-4 år til...
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Med mindre du tar iniativ og arrangerer sjølv kan det fort bli 3-4 år til...
Vis hele sitatet...
Vi må få til noe brettspill før det altså, kanskje jeg skal ta initiativ igjen etterhvert