Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2474
Har ikke tatt amf på 10 år før jeg prøvde for første gang for to uker. Tok for mye og ble så trøtt og uopplagt tror jeg derfor tok for mye. Etter det har jeg tatt små doser og merker at jeg blir mer våken bare. Har sovet om natten. Spist litt mat. Igår prøvde jeg å skyte en mindre dose. Merket ikke stort. Kan ikke forstå at den er så veldig dårlig heller da jeg fikk skikkelig kick når jeg tok en linje etter noen dagers mellomrom.
Husker i gamledager fikk jeg heeeeelt syk virkning alltid.
Please trenger svar fra noen som kan hi meg noen tips
De er jo fantastisk bra. Ikke lenger noen grunn til å bruke dritten
Toleranse er ordet du vil fram til, er en grunn til alkoholikere kan drikke halvliter med vodka uten å bli særlig påvirket, mens andre havner på pumping.
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
De er jo fantastisk bra. Ikke lenger noen grunn til å bruke dritten
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det noe dritt? Bare fordi du ikke liker det?
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Hvorfor er det noe dritt? Bare fordi du ikke liker det?
Vis hele sitatet...
han mente nok sikkert det kjøret det er og bli hekta på amfetamin.., psykiske lidelser etc.., amfetamin fucxer opp kropp, sjel og psyke.. så det er ett søppel dop det er lett å bli hekta på!.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
han mente nok sikkert det kjøret det er og bli hekta på amfetamin.., psykiske lidelser etc.., amfetamin fucxer opp kropp, sjel og psyke.. så det er ett søppel dop det er lett å bli hekta på!.
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg vet, så er det lett å bli hekta på det meste av rusmidler. Det er flere stoffer jeg ikke liker, men jeg går ikke inn i en tråd angående et stoff jeg ikke liker og legge til et innlegg som "det er bare noe dritt" eller noe i den duren, og uten å komme med noe informativt.
Speeden din er dårlig tror jeg er svaret. Du fikk ett kick, én gang? Du får ikke toleranse så fort. Kan ikke forklare deg hvorfor speeden din hadde bra funk en dag og vært dårlig resten av dagene, det er mildt sagt pussig. Kanskje han som solgte deg driten ikke er så flink til å buffe, så ble det ikke helt jevnt. Hvem faen vet. Prøv en annen speed, skyt en kvarting, report back! Dette var jo litt interessant.

Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
han mente nok sikkert det kjøret det er og bli hekta på amfetamin.., psykiske lidelser etc.., amfetamin fucxer opp kropp, sjel og psyke.. så det er ett søppel dop det er lett å bli hekta på!.
Vis hele sitatet...
Likevel, helt off-topic.

Sitat av Life Goes On Vis innlegg
De er jo fantastisk bra. Ikke lenger noen grunn til å bruke dritten
Vis hele sitatet...
Burde ikke dette slettes? Slashdot, er du kommet til en spennende del av nynorskordboken i kveld?
Når jeg tenker meg om, så kom jeg over noe pepper som fungerte ganske likt som du beskriver. De 2-3 første dosene var konge, men så ble den gode funken borte. Uansett hvor mye jeg tok, så ble jeg bare våken, men samtidig slapp og "kokt".

Skulle tro enkelte kutter speeden med noe billig RC med en mekanisme som tømmer lagrene med monoaminer (serotonin, noradrenalin, dopamin) allerede ved de første dosene, noe ala MDMA.