Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1229
Hei!
Noen som vet hvor man kan få tak i disse til en overkommelig pris ? Eller er 1600-1700 kr gjengs pris ?
Samme om det er i inn- eller utland, men de MÅ være ekte vare!

Takk
Råtass
Life Goes On's Avatar
Trådstarter
Har selvfølgelig sjekka ut prisjakt. Spør om det er mulig å få disse til en lavere pris, for eksempel fra utlandet
Råtass
Life Goes On's Avatar
Trådstarter
Da tar jeg det som et nei! Der blir pris et par hundrelapper dyrere ++, og da har jeg ikke regna med frakt.
Kjøper i Norge
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Du får garantert bedre headsets enn Beats til den prisen. Beats er overpriset, og lyden er ikke spesiellt god. Er lett å la seg imponere når man hører bassen, men totalt sett er lyden ikke særlig god, ihvertfall ikke i forhold til hva du betaler for.
Råtass
Life Goes On's Avatar
Trådstarter
Likte designet på disse og hvordan de holder seg på øret ved fysisk aktivitet. Har du noen andre forslag til øreplugger? Trådløse med fasiliteter som vil holde pluggene på plass under en treningsøkt eller løpetur? De må være trådløse, men gjerne ha mulighet for å kobles til og tusen takk for hjelp
Crimea River
Alec's Avatar
Elektronikk er generelt sett vanskeligere å få billigere i utland, spesielt når man legger på moms og avgifter til Norge og de som behandler sendingen.

Om du googler litt selv så finner du kanskje en svensk nettbutikk hvor du bestiller det med poste restante til et av Sveriges postkontoret og på den måten får det billigere. Jeg har ihvertfall ordnet billig(ere) TV på den måten. Det må jo gjerne kombineres med en harryhandel der også for at det skal være verdt å reise så langt(litt avhengig av hvor du bor selvsagt).