Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 951
Hallo.

Jeg har nettopp blitt medlem av instagram og klarte det kunststykke å følge noen som legger ut bilder i hytt og gevær. Jeg bestemte meg for å ikke følge vedkommende, men bildene fra denne personen er fortsatt i feeden på forsiden.

Jeg har prøvd og "ikke følge" denne personen både på pc'n og på mobilen. Har også kjørt ccleaner for å se om det var noe cache problemer, men problemet består.

Instagram sin hjelpeside beskriver ikke dette problemet og de har ingen e-mail e.l jeg kan henvende meg til (så vidt jeg vet).
Google kunne heller ikke hjelpe, så nå er jeg her.

Noen som vet hvordan i huleste jeg får vekk bildene fra denne personen?

Jeg bruker wp8 på tlf hvis det skulle bety noe.

Takk.
Når man slutter å følge kommer ikke nye bilder opp i feeden, de gamle blir der. Akkurat motsatt når du skal følge noen, kun bilder etter du har fulgt personen kommer i feeden
Ballerusk
Beis's Avatar
Trådstarter
Vel, kanskje det stemmer med at jeg ikke får flere bilder fra den personen etter jeg sluttet å følge vedkommende, men en ting er helt klart, jeg kan se bilder vedkommende hadde lagt ut før jeg begynte å følge.

Takk for svar.
Sist endret av Beis; 22. juni 2014 kl. 20:39.
Hvis du oppdaterer feeden din, så mener jeg de skal forsvinne. Hvis ikke, så kommer du ikke til å få nye oppdateringer fra personen uansett.