Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  826 135473
Sitat av KaiN Vis innlegg
Kjøpte en ps3 til med gta v sånn at jeg og dama kan g33ke det sammen. Til nu har vi bare hatt teamwork med helikopter å rane stores, vi har tjent rundt 20k til nu.
Tips til raskere måter å tjene litt gryn på? vil ikke bruke 119,- til gta penger
Vis hele sitatet...
Prøv å finne Range Rovers (Baller), G wagons (Dubster), BMW (Oracle) og Felon/Felon GT, og selg disse på mod shops. De er verdt mellom 7000-9500. Felon GT er verdt 9500$ og er den dyreste gatebilen du kan selge, og tror du kan selge de hver 24. time ingame. Ellers må du sjekke mobilen og finne bilene Simeon vil ha, og av og til er det også en såkalt "High Priority Vehicle" han vil ha som er verdt enda mer. Når du selger bilene til han får du som regel $10k og oppover. Ellers er det bare å gjøre missions, eller survival, som du også tjener ganske bra på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ble jeg akkurat utsatt får en hacker?
Fikk flere milliader med penger på gta v online fra en random dude... FYFAEN kan jo kjøpe hva jeg vil
Kan jeg få noen reaksjoner fra rockstars på grunn av at jeg fikk dem?
Du blir satt i en såkalt cheat pool hvor du kun kan spille med andre hackere og cheaters, før du blir bannet. Permanent.

Edit: Du kan selvsagt ha flaks og ikke bli tatt, men Rockstar holder på å renske opp på serverne sine pga alle hackere etc. Blir du bannet må du søke om å få opphevet straffen.
Sist endret av Dumpventil; 23. desember 2013 kl. 02:42.
Sitat av Dumpventil Vis innlegg
Du blir satt i en såkalt cheat pool hvor du kun kan spille med andre hackere og cheaters, før du blir bannet. Permanent.

Edit: Du kan selvsagt ha flaks og ikke bli tatt, men Rockstar holder på å renske opp på serverne sine pga alle hackere etc. Blir du bannet må du søke om å få opphevet straffen.
Vis hele sitatet...
Hvis dem ikke går etter pengesummen til hvert enkel spillere, så blir jeg nok ikke tatt.
Men sitt jo med liksom 11milliader, har ingen aning på hva jeg kan bruke dem til.. har kjøpt biler, fly, båter osv..
Sitt jo bare å sett randome buties på folk...

I grunn er det veldig teit å banned uskyldige folk, i mitt tilfelle fikk jeg helt ut av det blå, blir litt teit om jeg blir ukastet på grunn av det. Jaja får bare søke om opphevelse om jeg blir tatt.

Hackers kan ryke og reise, vil ikke ha så mye peng engang. Alt er jo dønn kjedelig i online nu
Vet ikke hva sjansen for å bli tatt er skal jeg være ærlig, men det er en del andre som har fått penger og blitt bannet som følge av det. Jeg synes i hvertfall de bør i større grad forhindre hacking også, ikke bare kjøre banhammer på alt og alle.
Eneste jeg angrer på er at jeg kjøpte den dyreste leiligheten, alle har den. Ikke lett å komme seg ut og inn fra garasjen, siden det står 100 folk utfor, og venter.
We got machetes!
om du har mye penger kan du alltids selge den du har? og kjøpe ny.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Ble jeg akkurat utsatt får en hacker?
Fikk flere milliader med penger på gta v online fra en random dude... FYFAEN kan jo kjøpe hva jeg vil
Kan jeg få noen reaksjoner fra rockstars på grunn av at jeg fikk dem?
Vis hele sitatet...
Hmm, hvordan klarte han det? Altså. og gi deg så mye penger?
Sitat av KaiN Vis innlegg
I grunn er det veldig teit å banned uskyldige folk, i mitt tilfelle fikk jeg helt ut av det blå, blir litt teit om jeg blir ukastet på grunn av det. Jaja får bare søke om opphevelse om jeg blir tatt.
Vis hele sitatet...
Uskyldig? Teknisk sett brukte du penger som du visste var hacket inn.
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Hmm, hvordan klarte han det? Altså. og gi deg så mye penger?
Vis hele sitatet...
Hacker?
Spilte inatt å fikk en ny sum fra en annen random person, fikk vell og merke rundt 47millioner.... NEEEEEEEEEEI
Har prøvd å gjøre alt får å miste dem..

Sitat av Xernox Vis innlegg
Uskyldig? Teknisk sett brukte du penger som du visste var hacket inn.
Vis hele sitatet...
Jo, har lest om mange andre det også har skjedd med i det siste, har brukt masse tid på å levle og tjene penger til leilighet, også kommer en hacker å gjør gta livet mitt surt
Hei vi er en gjeng med 6-7 trøndere som bruker å spille sammen nesten hver kveld, som alle som spiller mye har vi plutselig fått enorme summer penger av hackere uten at vi har gjort noen ting selv. vi er alle høy level og har gjort mye. Vi er livredde for å bli bannet fra spillet siden flere av oss har opp imot en milliard $. vi har jo alldri gått aktivt inn for å hacke, Hvor stor er kjangsen for å bli bannet? Hva gjør vi for å ikke bli bannet? Syns det er utrolig kjipt om vi skal bli bannet, vi har jo ikke gjort noe galt.
Sist endret av Sondre; 26. desember 2013 kl. 00:18.
Sitat av Sondre Vis innlegg
Hei vi er en gjeng med 6-7 trøndere som bruker å spille sammen nesten hver kveld, som alle som spiller mye har vi plutselig fått enorme summer penger av hackere uten at vi har gjort noen ting selv. vi er alle høy level og har gjort mye. Vi er livredde for å bli bannet fra spillet siden flere av oss har opp imot en milliard $. vi har jo alldri gått aktivt inn for å hacke, Hvor stor er kjangsen for å bli bannet? Hva gjør vi for å ikke bli bannet? Syns det er utrolig kjipt om vi skal bli bannet, vi har jo ikke gjort noe galt.
Vis hele sitatet...
Det går nok bra, omtrent alle som spiller Online ennå har fått noen millioner. Selv har jeg fått godt over 2 milliarder.
Sist endret av PackardJet; 27. desember 2013 kl. 11:13.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan noen hjelpe meg.

Får ikke spilt med venner online pga jeg ikke har fullført gta online tutorial, har prøvd å søkt etter hjelp overalt, men har ikke funnet noen gode svar.
Hvordan fullfører jeg den tutorial?
Stor takk på forhånd for svar.
Mvh maximuzz
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Maximuzz Vis innlegg
Kan noen hjelpe meg.

Får ikke spilt med venner online pga jeg ikke har fullført gta online tutorial, har prøvd å søkt etter hjelp overalt, men har ikke funnet noen gode svar.
Hvordan fullfører jeg den tutorial?
Stor takk på forhånd for svar.
Mvh maximuzz
Vis hele sitatet...
Du gjør det du blir bedt om?
Er det noen som hoster modded lobby for tiden? (xbox)

Anyways, add meg den som vil: RegentCougar826
Flere som har mistet pengene sine?
Hadde først 35 mill, så gikk jeg i modda lobby og fikk 2 milliarder ( en mnd siden), logga på idag og nå har jeg 35 mill og de 2 milliardene er lagt til i minus på "Total income", tro om det er sånn at alt jeg tjener på jobber osv blir trukket ifra Total income da, mtp at det står -$2,038,100,000 ?

EDIT: What?

http://gyazo.com/7b1b77eb4f2bab231b4c2517a13ff42b.png
Sist endret av freeaak; 4. februar 2014 kl. 20:52.
▼ ... noen uker senere ... ▼
We got machetes!
Blir det noen gang Heist online???...
Leter etter rekrutter for Grotti Owners Club. Hvis du eier en Grotti, har vi et Crew hvor vi har fokus på bilene, race, carshows og ren kjøreglede.

http://socialclub.rockstargames.com/...ti_owners_club
▼ ... noen uker senere ... ▼
We got machetes!
Virker som folk ikke spiller lenger.... Legg meg gjerne til på Xbox, har begynt å spille igjen.. er med å starter crew og om noen vil.. Xbox live id :: Somboodeh.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Det er ikke akkurat så rart.
Det er nok MANGE tusen som prøver å koble seg til.

Serverene blir overbelastet. Så det er bare å prøve i ettermiddag / Kveld for å kanskje komme inn.
Vis hele sitatet...
Mange 100 millioner*
Jeg har også fått inntrykket av at veldig mange har sluttet å spille.

Jeg sluttet selv å spille etter en drøy måned.
Syntes det var altfor lite å gjøre online og jeg ble kjempelei.
Jeg tenkte å ta spillingen opp igjen etterhvert, men er det noen som vet når det blir mulig å rane banker o.l. ?
GeneralBake
DustMan's Avatar
Sitat av Pope Vis innlegg
Jeg har også fått inntrykket av at veldig mange har sluttet å spille.

Jeg sluttet selv å spille etter en drøy måned.
Syntes det var altfor lite å gjøre online og jeg ble kjempelei.
Jeg tenkte å ta spillingen opp igjen etterhvert, men er det noen som vet når det blir mulig å rane banker o.l. ?
Vis hele sitatet...
lurer på det samme, noen som vet?
er også veldig enig med deg, litt lite å gjøre online ja. jeg gikk tilbake til å runne storyen på nytt. Men har lyst til å begynne å spille GTA V Online igjen!
GeneralBake
DustMan's Avatar
foresten, om noen har lyst til å spille litt sammen online send meg en melding (spiller på ps3)
We got machetes!
Sitat av DustMan Vis innlegg
foresten, om noen har lyst til å spille litt sammen online send meg en melding (spiller på ps3)
Vis hele sitatet...
Samme.. men Shitbox 360. (Somboodeh) add.
Legg meg til på ps3. Mebiggen92
Noen som vet om en hack/cheat som fungerer for å få penger på online nå etter 1.12 patchen?
It's me bitches
37 6
Spiller på Ps3, Legg meg til om du vil - Nor_Candyflip
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hejsan,

jeg og et par kompiser kommer til å være på GTA: Online (meget) mye - hovedsaklig ikveld og i morgen. Sett bort fra oppdragene, liker vi å kle oss ut etter tema, og lage "show" for andre. Noen som vil bli med i motorsykkelgjeng i kveld? Morsomt om det vare flere enn oss 3, i skikkelig biker utstyr med LC Hexer eller hva den chopper'n heter.

Spiller på Xbox 360, mitt nick er 'TimingLemur1970', så det er bare å legge til om noen vil bli med.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Add TheRushingGoblin @ PSN om du trenger noen og spille med!
It's me bitches
37 6
Nor_candyflip ! spiller missions stort sett
Legg meg til på PSN - MEbiggen92 -
Når kommer det til ps4?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Jeg er lvl 51 (har spilt fra 45 ca selv) og lurer rett og slett på hva jeg kan gjøre for å tjene penger. Har et mission jeg har funnet kalt Coveted som jeg tjener 18k på, og det er det jeg har av inntektskilde atm. Har dere tips for å bli rik?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Jeg er lvl 51 (har spilt fra 45 ca selv) og lurer rett og slett på hva jeg kan gjøre for å tjene penger. Har et mission jeg har funnet kalt Coveted som jeg tjener 18k på, og det er det jeg har av inntektskilde atm. Har dere tips for å bli rik?
Vis hele sitatet...
Kjøp i butikken til rockstar med shekels.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Kjøp i butikken til rockstar med shekels.
Vis hele sitatet...
Hva er shekels?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Hva er shekels?
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Shekel
Jødiske penger.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Bruka ikke mine hardt opptjente fjelldollar nei.
Hvor er alle XBL folka? @timinglemur1970
▼ ... noen uker senere ... ▼
MHM, hvorfor ser jeg en UFO midt i veibanen? Kan også si at resten av byen oppførte seg merkelig..


http://oi62.tinypic.com/2j4ui9u.jpg
Sitat av KaiN Vis innlegg
MHM, hvorfor ser jeg en UFO midt i veibanen? Kan også si at resten av byen oppførte seg merkelig..


http://oi62.tinypic.com/2j4ui9u.jpg
Vis hele sitatet...
https://www.youtube.com/watch?v=RqRgniuWD1U
Sitat av KaiN Vis innlegg
MHM, hvorfor ser jeg en UFO midt i veibanen?
Vis hele sitatet...
Du er i en en session med en modder. Hacks!
Sist endret av Beis; 10. juni 2014 kl. 11:47.
GTA V for PC til høsten. Blir deilyy
Sitat av UnknownPwny Vis innlegg
GTA V for PC til høsten. Blir deilyy
Vis hele sitatet...
Kilde please.
Sitat av Beis Vis innlegg
Kilde please.
Vis hele sitatet...
https://www.youtube.com/watch?v=0A7GFSJ0LFc
Sitat av Beis Vis innlegg
Kilde please.
Vis hele sitatet...
http://www.pressfire.no/spesialer/E3...nye-konsollene
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det noen som spiller på ps3? Add TheRushingGoblin!
Spiller som regel en time eller 2 pr. ettermiddag/kveld, om jeg da ikke gjør noe annet. Samt noen timer lørdag søndag om jeg er fyllesyk...
psn: ahattest
Sist endret av hattfot; 11. juli 2014 kl. 08:49.
Har heists kommet enda?
Nope, =) har ikke kommet enda