Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1082
Tenkte å dra på hyttetur til helgen. Å i den anledning ha med meg noe på turen. Ble tilbudt 25I-NBOMe. Tok straks å sjekket det opp på erowid. Ble litt skremt når jeg så det var linket opp mot dødsfall og bathsalts.

Det jeg lurer på i grunn, er dette farlig? Eller er det snakk om feildosering? Er det værdt det, eller skulle jeg ordnet meg med nå 2cb istede?

25I-NBOMe, jeii or ney?
Unnskyld meg.. Finn ut om dette er noe for deg, og bestem selv. Svaret mitt på tråden.

Det er ikke så veldig vanskelig og google litt.
Sist endret av Relevant; 27. mars 2014 kl. 17:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
25i NBOMe er digg Bare ikke ta helt av med doseringen. 700-1500ug er en grei dose.
Sist endret av EyesWideShut; 27. mars 2014 kl. 17:22.
25I-NBOMe er ikke farlig i normale brukerdoser. Dødsfall er som regel et resultat av uforsvarlig håndtering og bruk av stoffet i pulverform. Ettersom stoffet er aktivt i mikrogramdoser, er det lett å overdosere hvis man er uforsiktig og ikke bruker en nøyaktig vekt. Tidlig når stoffet var helt nytt var det normalt å bestille f.eks. et gram pulver fra diverse nettsider. Det finnes eksempler på folk som har snortet en ukjent dose 25I, noe som har ført til sykehusinnleggelser og dødsfall.

Så lenge man har blottere (noe som er mest normalt) er det ingen stor risiko for overdose, selv om man kan oppleve ubehag som følge vasokonstriksjon i høye doser. Langtidseffekter er det ingen som vet ettersom stoffet er nesten helt nytt.
Sist endret av Flue; 27. mars 2014 kl. 17:25.
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
25i NBOMe er digg Bare ikke ta helt av med doseringen. 700-1500ug er en grei dose.
Vis hele sitatet...
Kan du sammenligne 750-1500ug med 50-60mg 2cb? Om du har kjennskap med det?

Hva kan jeg forvente meg av en tur på mellom 750-1500ug?

Sitat av Flue Vis innlegg
25I-NBOMe er ikke farlig i normale brukerdoser. Dødsfall er som regel et resultat av uforsvarlig håndtering og bruk av stoffet i pulverform. Ettersom stoffet er aktivt i mikrogramdoser, er det lett å overdosere hvis man er uforsiktig og ikke bruker en nøyaktig vekt. Tidlig når stoffet var helt nytt var det normalt å bestille f.eks. et gram pulver fra diverse nettsider. Det finnes eksempler på folk som har snortet en ukjent dose 25I, noe som har ført til sykehusinnleggelser og dødsfall.

Så lenge man har blottere (noe som er mest normalt) er det ingen stor risiko for overdose, selv om man kan oppleve ubehag som følge vasokonstriksjon i høye doser. Langtidseffekter er det ingen som vet ettersom stoffet er nesten helt nytt.
Vis hele sitatet...
Takker å bukker for svar
Sist endret av Leary's thing; 27. mars 2014 kl. 17:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Leary's thing Vis innlegg
Kan du sammenligne 750-1500ug med 50-60mg 2cb? Om du har kjennskap med det?

Hva kan jeg forvente meg av en tur på mellom 750-1500ug?
Vis hele sitatet...
Ja, 1500ug ligger litt i samme doseringsområde som 50mg 2c-b.

Du kan forvente deg ganske fine visuals, helt ok headspace, endret tankegang samt fittemye press i kroppen og verdens kjipeste smak i munnen.

Et helt kurrant stoff selv om de kroppslige effektene kan være ganske kjipe.
25I og 2c-b er ganske like imo, men 25I oppleves litt mer trippy liksom.
Sist endret av moret; 27. mars 2014 kl. 17:52.
Og varer mye lengre. 2c-b er mer enn rus enn en trip imo. 25i er ikke like "behagelig" som 2c-b (etter oppturen vel og merke.), men er du ute etter en tur, så fungerer 25i godt, bare les deg godt opp.