Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1105
Satt og tenkte på hvilke produkter som har størst forskjell i verdi mellom utlandet, mao hva kan lønne seg å importere fra sider som ebay og dealextreme for så og videreselge i Norge, kan være alt fra 20 til 1000kr.
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
  • Sko
  • T-skjorter
  • Gensere
  • Bukser
  • Enkelte elektroniske ting
  • Møbler v/ puter, dynetrekk, gardiner
  • Pyntegjenstander
Husk at du må betale toll og lignende da.. Er nok ikke så mye og hente (om du ikke importerer Stort da).
Trådstarter
Sitat av sparco Vis innlegg
  • Sko
  • T-skjorter
  • Gensere
  • Bukser
  • Enkelte elektroniske ting
  • Møbler v/ puter, dynetrekk, gardiner
  • Pyntegjenstander
Vis hele sitatet...
Tenkte litt mer spesifikt....
Slik som at digitalvekter selges for flere hundre kroner i butikk når man får de for et par dollar på ebay.
Sitat av Titanium87 Vis innlegg
Husk at du må betale toll og lignende da.. Er nok ikke så mye og hente (om du ikke importerer Stort da).
Vis hele sitatet...
Bare å handle på DX for under kr. 200 pr. ordre det... Da slipper du toll og mva.
HDMI-kabler (og det meste av kabler egentlig)
Hodetelefoner
Diversje "spion" -gadgets (bare se på hvor sinnsynkt overprisa spyshop.no er!)
elektriske sigaretter

Dropshipping er viktig tho, er mange som videreselger tingene jeg har nevnt her...
For og sitere trådstarter : "kan være alt fra 20 til 1000kr."

Da spørr jeg deg TS.
Hvordan vil du selge en digital vekt som heter for swingswong til meg for 699,-?
Trådstarter
Jeg har ingen planer om å selge noen "swingswong" (?) vekt til deg for 699, brukte det som et eksempel på ting som er over 100% dyrere i Norge.
Bare interessert i hvordan du har tenkt å selge ting Varene du kjøper inn er ikke Philips etc....
mobil deksler og div artige gadget, fort kjøpe og selge med flere hundre % fortjeneste
Finn ut hvem som skaffer hdmi kablene til spaceworld og selg de, kjøp rett fra importøren. Jeg kjenner en av de på SW så jeg fikk de 2 jeg skulle ha for 17kr pr stk
Mobiltilbehör som f.eks. "deksler", plastfilm osv. Har sett de selges på facebook (lokale kjöpe/selge-grupper) med hvertfall 500% fortjeneste