Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 660
Vet ikke hvordan jeg får headset og boomblasteren til å funke.

Hører bare lyd fra boomblasteren uansett preferences, til og med når jeg fader over til det andre decket.

Atm har jeg: None inputs, Outputs: headphones og høyttaler, sound card 4,1 (spiller ingen rolle om jeg skifter til mono seperated, blir det samme.)
for å kunne bruke cue og master out må du ha 2 lydkort, har aldri klart og få det til å funke med 1 lydkort...

evt kjøp deg et billig eksternt lydkort fra dealextreme til 20 kroner
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Det er det som er rart, for jeg og en kamerat fikk det til å funke med bare ett lydkort. internt da i hovedkortet.

Fikk det til på både traktor dj og Virtual DJ men nå funker det ikke på noen av programmene, bittelitt irreterende, men skal anskaffe meg USB headsett tenker jeg, hørt det skal funke.
hvia du er har et lydkort som har mulighet for 2 utganger så funker det, idet siste har jeg brukt den usb lydkortet jeg fikk med da jeg kjøpte sibera v2 funker utmerket