Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 590
Er det noen som har sett noe lignende som dette tidligere:
http://www.youtube.com/watch?v=1HAIYvJinm0

Tenkte jeg skulle høre om noen her kunne identifisere feilen da jeg har hatt TV-en inne til reperasjon 2 ganger uten at de har klart å gjenskape feilen. De har til og med forsøkt å provosere den frem med varme og kulde. Den første gangen hadde de riktignok funnet en feil og de byttet en kondensator, men dette må ha vært en annen feil, fordi kun ca 2 timer etter at jeg hadde hentet TV-en, så skjedde det igjen.

Har en Onkyo surroundforsterker og kjører PS3, PC og parabol via den og over til TV. Jeg har forsøkt å koble disse utenom og direkte i TV-en, men feilen kommer også da. Har kun forsøkt HDMI, og har forsøkt begge inngangene i TV-en. Dersom jeg tar ut HDMI-kablelen fra TV-en når feilen har oppstått, så vedvarer feilen, også i menysystemet til TV-en.

Jeg har tenkt på om det kan være strømnettet, men jeg har ikke merket noe på noe annet utstyr. TV-en er rundt 2 år gammel og har fungert ypperlig helt frem til dette skjedde.

Viste filmen til tv-reperatøren, men det virket ikke som hun hadde sett dette tidligere. Hun virket egentlig relativt uinteressert og ville først ikke se filmen(!). Håper derfor at noen freaks kjenner igjen dette.