Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1348
Jeg har lagd en public Counter strike source server, jeg er litt nysgjerrig og spør om jeg kan ta freakforum.nu som en del av server navnet, og hvis jeg kan det så eventuelt ta en vote om hvilken gamemod serveren skal ha og hvilke maps.

Akkurat nå er det en Gungame server, men kan fort endres til Zombiemod, surf, warcraft eller annet etter ønske.

Er det mange her som spiller counter strike source?

Jeg kan ta en avstemming her og nå, vil Freakforum ha en Public Nff server?
Morsomt prosjekt dette. Er den oppe nå? Hadde vært gøy å prøve!
Trådstarter
Den er oppe ja, stikk inn på dk3.dsrack.dk:27300

Bare for å ha sagt det her og nå, jeg vil ikke ta noe som helst credit for serveren, det skal og vil nff ha.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
nFF er ikkje interessert i offisielle servere for spill som gikk av moten for 10 år sidan. Mao. er det rimelig uaktuelt å få peika DNS til deg.

På kva måte nFF skal få credits for ein tenar du har sett opp undrar meg litt - all den tid nFF ikkje har noko med det å gjere.
nå er vel css nyere enn 10 år slash men fremdeles har den samme ubrukelige brukermasse
Gikk av moten for 10 år siden? Værste jeg har hørt.

October 21, 2004 ble spillet gitt ut, og er hittil det nyeste counter-strike spillet fra Valve.

Counter-Strike er forøvrig et av verdens mest populære skytespill.
Trådstarter
Serveren er hosta av dsrack.dk, dns til meg?

Det er grunnen til at jeg spør nff om interesse for en slik server, slik at jeg kan få svar tilbake.
Syns dette hørtes ut som en fin ide jeg =) han er jo bare snill. Hadde vert kult om nff hadde egen server
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Du kan kalle den det du vil, men freakforum.nu skal ikke være en del av navnet. Du kan heller ikke kalle den offisiell for freakforum.
Trådstarter
ok, skader ikke å spørre ^^
Sitat av nso Vis innlegg
Du kan kalle den det du vil, men freakforum.nu skal ikke være en del av navnet. Du kan heller ikke kalle den offisiell for freakforum.
Vis hele sitatet...
Bare spør, hvorfor vil dere ikke at freakforum.nu skal være en del av navnet?
Er jo bare gratis reklame?
Servern funker fint det, måtte bare slette "game_sounds_manifest" fra "CProgram Files\Steam\steamapps\<brukernavn>\counter-strike source\cstrike\scripts" for å få den til å funke...
Sitat av nikeman Vis innlegg
Gikk av moten for 10 år siden? Værste jeg har hørt.

October 21, 2004 ble spillet gitt ut, og er hittil det nyeste counter-strike spillet fra Valve.

Counter-Strike er forøvrig et av verdens mest populære skytespill.
Vis hele sitatet...
Det betyr ikke at spillet ikke suger ræv helt intenst, det er vel en grunn til at 1.6 faktisk er tilbake som det store innen cs igjen etter at CGS la ned..

Sitat av fomox Vis innlegg
Er jo bare gratis reklame?
Vis hele sitatet...

Kanskje fordi ALL reklame ikke er GOD reklame?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av fomox Vis innlegg
Bare spør, hvorfor vil dere ikke at freakforum.nu skal være en del av navnet?
Er jo bare gratis reklame?
Vis hele sitatet...
Hvis den kalles "offisiell" for nettstedet så går det direkte utover vårt navn hvis "noe" skulle skje.
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Servern funker fint det, måtte bare slette "game_sounds_manifest" fra "CProgram Files\Steam\steamapps\<brukernavn>\counter-strike source\cstrike\scripts" for å få den til å funke...
Vis hele sitatet...
Serveren funker bare faen den, men er litt kjedelig å ha brukt 1300 kroner på at jeg og 3 andre kamerater skal spille en map og bli lei, siden vi vil ha fler players.

Jeg vet at dette ikke var en god ide, men vil ivertfall prøve å gjøre noe godt ut av det idiotiske jeg har gjort. Men for min del så kan bare servern stå oppe i 6 måneder til uten players.

Men takk for svar, det var jo derfor jeg spurte.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Altså, om serveren har "freakforum" i seg har vel liten betydning med tanke på spillermassen. Lag et community da vel, og sørg for at spillerne som spiller på serveren din får lyst til å komme tilbake (stats, voksent miljø, osv.)

Det kan være et morsomt prosjekt om man legger litt i det.
Sist endret av ticks; 30. mars 2009 kl. 21:45.
Trådstarter
Ja, men å eventuelt lage et community kunne vært litt mye for meg, ivertfall i disse tider, har en del å gjøre på jobb basis

Hadde vært konge å gjort noe sånt da... det må jeg si meg enig i.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Servern funker fint det, måtte bare slette "game_sounds_manifest" fra "CProgram Files\Steam\steamapps\<brukernavn>\counter-strike source\cstrike\scripts" for å få den til å funke...
Vis hele sitatet...
Hah, det innlegget ødela hele runden for deg
Trådstarter
Skal legge inn character skins, som er optional choice for de som vil ha bart, homer, naruto etc.. som player skin