Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 625
Har i den siste uka snekret en god del demoer og annet rart, bla.a en låt som jeg kaller Magnesium.
Stilen er av typen "electro break rock" litt sånn som det nye til the prodigy (invaders must die & Omen).

[COLOR=#0000ff]Magnesium[/COLOR]

Håper det smaker!!
Følte det var litt mye støy.. Minner mye om en annen sang jeg har hørt, men husker ikke tittelen.
Du burde jobbe litt med bassnivået IMO.
Ballerusk
Beis's Avatar
Trådstarter
takk for svar. basslinja er under konstant overvåkning.. skal fjerne noe av detuninga på den... takk for svar.
respekt!!
Sist endret av Beis; 31. januar 2009 kl. 21:39.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bra sang! Hvilke programmer bruker du?
likte det jeg ass, men litt mye forskjellig kansje, digget den skurrete bassen i starten, men så ble den plutselig borte, men perioder føler jeg skikkelig quality musikk ass...

hvor lenge har du holdt på`?
Nice, den var jammen meg ikke verst! Personlig hadde jeg roa litt ned ned på bassen, synes den "skurrer" litt. Og så kanskje til gjenngjeld framheve beatene, diskanten på disse en smule? Gjøre de litt mer "crispy", hvis du skjønner? Likte det partiet der du hadde en melodi i bakgrunnen, ca. 3/4 ut i sangen!