Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 12618
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Hei
Det hender ganske ofte at jeg ikke gidder å stresse med speil\kniv osv for å snorte speeden, så jeg pleier å bare ha litt i ett glass vann og røre rundt og hive det i meg.
Det blir stort sett ikke så veldig godt løst opp (små hvite prikker) men det funker bra.

Er det noen skadelige effekter jeg kan få med dette i forhold til å dra det opp i nesa?
Er det evt en måte jeg kan få løst det helt opp på?

Og ja, jeg har sett den oppklistra skrekkhistorien og lest gjennom den, spar meg for advarslene.

Bothrops
nah, men foretrekker heller og rulle speeden inni sig papir og svelge den, enn og drikke..
Å spise / drikke må da være det sunneste alternativet
Man slipper ivertfall å ødelegge nesen da på denne måten.
Bland det med Cola. (Type Coca Cola.) og drikk..
Mange som bruker det trikset på forelesninger o.l for å holde seg konsentrert. Ikke det at det er en god ide å putte i seg amf i hytt og pine da men. ikke min sak hva du gjør. Hehe
går bra og drikke det, viss ikke så får du kjøpt tomme gelantin tabbiser(kapsler) som du kan fulle opp får kjøpt de på helsekostbutikker ol.
Funker bra når du drikker det! Enesete aberet at emaljen på tennene forsvinner raskere enn om du snoorter. Så da vil nok tannlegen din raskt avsløre at du bruker amf
Ja, som Sjalabais sier går dette veldig utover tenna dine. Ville heller brukt det gamle rullepapir-droppe-trikset..
tips:bruk nesespray til å rense nesa etter snorting
Du har tenner du bør passe litt på da
spiller ingen rolle om tannlegen finner ut at man driver med pepper selvom det er digg å ha tenner som ikke er helt fucked up
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ikke kjøp gelatin hylser, dem smelter av amfetaminen over litt lengre tid.
Kok sterk kaffe, hell av en kopp, tilsett så en kvarting amf, og 3 smily sjokolader. Rør rundt akuratt passe lenge, og nyt
Sitat av halla
spiller ingen rolle om tannlegen finner ut at man driver med pepper selvom det er digg å ha tenner som ikke er helt fucked up
Vis hele sitatet...
En jeg gikk på skole med har tenner som pappa på 40-50 år.
Han er 20 ca, søtt med råtne tenner i 20-år aldern
æsj! råtne tenner er vel noe av det mest skjemmende som finnes. Dessuten; tannleger/leger har ikke taushetsplikt når det gjelder mistanke om rusmisbruk. De kan fort finne på å sladre til familie, politi osv.
Sitat av acitsirym
æsj! rDessuten; tannleger/leger har ikke taushetsplikt når det gjelder mistanke om rusmisbruk.
Vis hele sitatet...
Hva?! Dette kan umulig stemme! Har du noen kilder som backer denne sinnsvake påstanden?
Tannleger har så visst taushetsplikt, og ihvertfall leger. Kilder? Sunn fornuft.
Selvfølgelig har de taushetsplikt, acitsirym er nok på jordet her.

Uansett, skal man beholde tennene i lengden bør man droppe det i noe som ikke åpner seg før det er i magen, eller skyte det. En kompis av meg holdt på med snorting i ca. 10 år, og har bare fortennene igjen. Alle gjekslene (staving?) har rett og slett falt ut.
▼ ... noen uker senere ... ▼
bland det med kaffe
Sitat av Bothrops
Hei
Det hender ganske ofte at jeg ikke gidder å stresse med speil\kniv osv for å snorte speeden, så jeg pleier å bare ha litt i ett glass vann og røre rundt og hive det i meg.
Det blir stort sett ikke så veldig godt løst opp (små hvite prikker) men det funker bra.

Er det noen skadelige effekter jeg kan få med dette i forhold til å dra det opp i nesa?
Er det evt en måte jeg kan få løst det helt opp på?

Og ja, jeg har sett den oppklistra skrekkhistorien og lest gjennom den, spar meg for advarslene.

Bothrops
Vis hele sitatet...
Det er ingen forskjell på efektene etter min erfaring. Nå liker jeg og snorte det da. men det lureste man gjør er og putte det oppi kapsler eller vanlig rizla pappir. viss man drikker noe varmt etterpå løser rizlaen seg opp fortere. for tenna blir faktisk hærpa av all snorting og hvis man drikker det.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av sjalabajs
Funker bra når du drikker det! Enesete aberet at emaljen på tennene forsvinner raskere enn om du snoorter. Så da vil nok tannlegen din raskt avsløre at du bruker amf
Vis hele sitatet...
OT:
For å bruke sebra prinsippet (når du hører hovene klapre bak deg, tenker du hest, ikke sebra): så tror jeg heller han vil spørre deg hvor mye brus/saft/søtsaker du har i deg og ber deg få ned forbruket.
jeg er ikke på jordet!!! Legemiddelloven av 4.desember 1992 § 25: "Lovbestemt taushetsplikt er ikke til hinder for at opplysninger om mulig misbruk av narkotika m.v. gis til Statens helsetilsyn" og "Opplysninger om misbruk som er gitt til Statens helsetilsyn i henhold til denne paragraf, eller [bla bla], kan uten hinder av taushetsplikt gis, dersom det foreligger mistanke om lovstridig handling, til politiet". Men ok....skal innrømme det antagelig ikke gjelder for foreldre..
men de finner vel det ut dersom man havner i klameri med lovens lange arm...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Går fint ann å drikke det, men er en fordel å hakke det opp først, om du skjønner, har også en teori om at varmere vann løser det bedre opp.. Og om du skal droppe er det bedre å bruke dasspapir enn rullepapir, da dasspapir løser seg fortere opp.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Trådstarter
Det er ikke så nøye lengre.
Jeg Fant ut at det var skikkelig dumt å bruke amfetamin.

Det fører med seg så mye kjipt.
Ikke bare blir din egen fysikk og psyke satt på en veldig vanskelig prøve,
men det går ut over sosiallivet.
Jeg har blitt kjent med så mange folk i miljøer jeg ikke trives i. Med ustabile folk jeg egentlig ikke vet om jeg kan stole på.

Det kan bli vanskelig å holde kontakt med gamle venner, de gode liksom.
Venner blir bekrymra for deg, men tør ikke fortelle det. Venner liker ikke at du tar, og tør ikke å henge med deg.
Også det å måtte lyve for familie og folk ellers har værtfall hos meg bygget opp litt skyldfølelse.

Du blir to personer etterhvert

Den ene delen digger å kunne ha fantastisk sex i 10 timer i strekk.
Den liker det å kunne være totalt tilfreds med seg selv.
Den liker å kunne takle hvilken som helst sosial utfordring med monsterselvtillit.
Den syntes det er jævla smud å kunne sitte på pepper og prate om de dypeste tanker og teorier med 4 vilt fremmede et helt døgn.

Den andre hater pepper, og alle dens skadevirkninger.
Den hater å tilbringe 7 timer i en bil bak shell slikkende på et Lou Reed cd-cover,
i håp om at det skulle være et lite pepperkorn i en sprekk.

Den hater å ligge i sengen uten lås på døren. Det er noen som prøver å komme seg inn gjennom vinduet. Det rasler i rullgardina og stemmer kommer utenfra.

Den hater lyset i rommet ved siden av. Det kommer gjennom nøkkelhullet, og det er skygger der som beveger på seg. Det er noen som kikker gjennom nøkkelhullet. Dørhåndtaket beveger på seg ofte, men det går kun nedover.
Det høres og føles som om noen skal komme hele tiden. Det kommer ingen.
Sist endret av Bothrops; 13. april 2007 kl. 06:24.
Heisan...Ennå jeg har stoppet opp med daglig pepper inntak så vil jeg gjerne dele et par gode råd etter mange års bruk uten å bruke sprøyter.. Her er god tipsene: Bland det ut enten med kakaomelk eller i/med kokt te: Begge disse drikkene har enzymer i seg slik at venene åpner seg slik at amfeteaminen går rett i blodet, Ogsåvarer det lenger..Varmt er best men kaldt er også kurant! ved å blande det med fx sjokomelk forsvinner også smak og lukt,,,Så hlem coca cola ect,detteer fasitten ,lykke til
Jeg tror jeg hadde blitt narkoman hadde jeg ikke hatt freakforum :P
Hver gang jeg tenker: "faen, det hadde vært kult å prøve", leser jeg de jævligste erfaringene og triprapportene her. det får meg til å tenke på familie, venner og det relativt gode liv
Drucella:
Du kan ikke si at det "går rett i blodet". Et skudd går rett i blodet. Det kjenner du veldig godt. Av å drikke amfetamin får man ikke det kicket som man får med sprøyter, såklart.

Greit at det går raskere i blodet, enn hvis du snorter det etc. Men å si "det går rett i blodet", blir meget feil...
Sist endret av DonVito; 13. april 2007 kl. 06:43.
Skjønner ikke hva som er vitsen med å droppe evt. drikke det.
Magesekken tar skade av det over lengre tid.
Det beste er å snorte, om nesa blir litt små sår og har lettere for blødning,
er det bedre med litt neseblod noen ganger enn i verste fall, magesår.
men er ikke amf. psykofarmaka eller psykosomaka?
Og er ikke bra å skyte i lengden heller.

Beste er enkelt å greit å bytte litt på hva du gjør
ikke drikk det. Det kan fucke opp halsen din.. Sniffer du Amf, blir jo nesa di ødelagt, men hvis du drikker det blir vel halsen osv ødelagt?
Det har jeg aldri hørt om. Det er jo stoffer i amf. som kan åpne halsen.

Men det er ikke mye bra for magen!


Eller bare dropp å bruke amf.! det er ikke bra.

Thc er et fint stoff
Sitat av keith
ikke drikk det. Det kan fucke opp halsen din.. Sniffer du Amf, blir jo nesa di ødelagt, men hvis du drikker det blir vel halsen osv ødelagt?
Vis hele sitatet...
åh, så du tror peppern blir i nesa? se litt på det gamle kartet over kroppen i o-fagsboka



beste er på ta rizla brett til et slags kremmerhus, ha litt pepper oppi. lukk den og svelg med et stort glass vann!
synes du det tar lang tid, så spiser du litt, det får fart på systemet!

men husk på at peppen sitter i vesentlig lengre når du dropper!
og ligg unna om du allerede har eller har noia for å få magesår, ingen god combo!
Det tærer på tennene uansett hvordan man tar det. En annen mulighet er å sette det i baken med en sprøyte (uten spiss selvfølgelig). Det etser i magesekken om du dropper slik det etser i nesen ved "snorting". Og du får hurtig effekt.
Å ta stoffer analt, er vel ikke det personer har mest lyst til
ikke jeg ihvertfall. beste er å bytte litt på inntaks måtene.
Sitat av Boogyman
åh, så du tror peppern blir i nesa? se litt på det gamle kartet over kroppen i o-fagsboka
Vis hele sitatet...
Pepperen skal ligge i nese og bli tatt opp i blodet via slimhinnene i nesa. Dersom du snorter så hardt at du drar det ned i halsen og videre til magen kan du like så godt drop'e det.
Samma hvordan du inntar amf på er det skadelig.Det beste for kroppen er å skyte det,men det er ikke å anbefale siden en fortere blir hekta,og at man raskt tar mye.Å snorte gjennom nesa gir dårligst effekt,men drop kan ta på magen.Tenna går til helvete uansett ved mye bruk.
Sitat av Slaktern
Pepperen skal ligge i nese og bli tatt opp i blodet via slimhinnene i nesa. Dersom du snorter så hardt at du drar det ned i halsen og videre til magen kan du like så godt drop'e det.
Vis hele sitatet...
90% av gangene jeg eller noen av vennene mine eller alle andre kjente/ukjente snorter pepper så kommer jo peppern over "kneika" til slutt uansett


Samma hvordan du inntar amf på er det skadelig.Det beste for kroppen er å skyte det,men det er ikke å anbefale siden en fortere blir hekta,og at man raskt tar mye.Å snorte gjennom nesa gir dårligst effekt,men drop kan ta på magen.Tenna går til helvete uansett ved mye bruk.
Vis hele sitatet...
det oppsumerer vel hele greia ja!
Sitat av Forconin
Bland det med Cola. (Type Coca Cola.) og drikk..
Mange som bruker det trikset på forelesninger o.l for å holde seg konsentrert. Ikke det at det er en god ide å putte i seg amf i hytt og pine da men. ikke min sak hva du gjør. Hehe
Vis hele sitatet...
hehehe.... nå er vel cola (brusen) omtrent like farlig for emaljen på tennene som pepper, så det er sikkert likegreit å blande med vann, eller å pakke inn i dasspapir/rizla og droppe det..... ellers ser tannlegen det dobbelt så fort
ang. de hvite prikkene.... dette er avfallstoffene i pepper'n, så det blir du nok ikke kvitt

Sitat av yancca
Samma hvordan du inntar amf på er det skadelig.Det beste for kroppen er å skyte det,men det er ikke å anbefale siden en fortere blir hekta,og at man raskt tar mye.Å snorte gjennom nesa gir dårligst effekt,men drop kan ta på magen.Tenna går til helvete uansett ved mye bruk.
Vis hele sitatet...
å skyte er desverre heller ikke så bra for kroppen, gitt...
mye rare avfallstoffer som kan være litt av hvert (en kompis av meg kjøpte pepp som lukta omo color) og når du skyter får du disse stoffene rett i åresystemet.
i verstefall får du noe som fucker blod/ hjerte permanent.
men du har helt rett, det er skadelig uansett hvordan du velger å ta det.
personlig har jeg valgt å drite i det foreløpig, men jeg håper folk tenker seg om før de fortsetter å ta detta, for konsekvenser får det før eller siden uansett
både fysisk og psykisk.
foretrekker å droppe, og ved å passe på å få i seg mat først, samt å drikke f.eks. biola, kan man redusere risikoen for magesår litt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
kok en jævlig sterk kaffe, og rør ut litt lys kokesjokolade og litt sukker, og så varmer du opp litt melk som du pisker til skum(det går fort hvis du er fin på amf fra før av..hehe)også rører du ut amfen og topper med litt skum, og så drysser du litt kardemomme over. Så er det bare å nyte.
Sist endret av Sinister; 9. mai 2007 kl. 00:49. Grunn: Prøv å hold deg så nærme til bokmål\nynorsk som mulig, med alle de skriveregler det innebærer
▼ ... noen uker senere ... ▼
vet at dette er en gammel tråd, men da slipper jeg å lage en ny om ca det samme.
Har smerter i hele magen, dette kom etter at jeg snorta amfetamin for ca 4 dager sia. har hatt problemer med magen tidligere også. hva bør jeg gjøre neste gang?
takk for alle svar
Sitat av fjern-kontroll
vet at dette er en gammel tråd, men da slipper jeg å lage en ny om ca det samme.
Har smerter i hele magen, dette kom etter at jeg snorta amfetamin for ca 4 dager sia. har hatt problemer med magen tidligere også. hva bør jeg gjøre neste gang?
takk for alle svar
Vis hele sitatet...
Nå er jeg ikke expert men tenker du burde dra til legen og sjekke om du har magesår. Er eneste jeg kommer på i farta
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Trådstarter
Spis litt frukt og sånt. Det er ikke bare forstoppelse a?
nei. ikke forstoppelse. har vært hos legen i dag, jeg er visst frisk. men hvordan bør jeg innta det hvis jeg skal tenke på mulighet for magesår o.l??
Den reneste måten å ta speed på er å skyte det rett i åra.

Ikke at jeg anbefaler det selvsagt, men skal du unngå etsing av det gastronomiske systemet 100% er det den eneste måten er jeg redd.
Sist endret av xtapolapocetl; 25. mai 2007 kl. 20:07. Grunn: liten rettelse
Sitat av xtapolapocetl
Den reneste måten å ta speed på er å skyte det rett i åra.
Vis hele sitatet...
Bortsett fra at speed gjerne er blanda ut med masse dritt man helst ikke vil ha i årene... Ikke i magen for den saks skyld, men den klarer i det minste å knerte det aller verste.
har vært lagt inn for mulig magesår tidligere men det ble ikke påvist. hva slags dritt? hva kan skje?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av fjern-kontroll
har vært lagt inn for mulig magesår tidligere men det ble ikke påvist. hva slags dritt? hva kan skje?
Vis hele sitatet...
Amfetamin blandes ut, og når man ikke vet hva, tar de fleste å renser amfetaminet (prosedyren er ikke meg kjennt, men det har vært snakket om på forumet), før de evt
tar det intravenøst.

Husk at når du tar et stoff oralt, går det igjennom tarmsystemet ditt, blir behandlet med visse ensymer, kroppen din beskytter deg. I motsetning til intravenøst der du effektivt 'jukser' deg forbi kroppens forsvar og tilsetter stoffet direkte i kroppens hovedkretsløp: blodårene.
Så sant, så sant. Man bør være sikker på at man har ren speed (eller blanda ut med noe nøytralt) før man setter et skudd.

(Ikke at jeg oppfordrer til dette, havner du på nåla har du krysset en bro du ikke krysser tilbake.)
19. HOW CAN I PURIFY MY SPEED?

There are a few different methods for purifying amphetamine, but one of the simplest and best ways to do this is with a dual solvent re-crystallisation. If you plan to do this however, be prepared for a LARGE reduction in volume. Keep in mind however the stuff you separate out isn't really any good to you anyway. Consider the fact that most street speed is less than 15% pure, which means the gram you just bought has about less than 150mg of active content. If done extremely carefully you won't lose much of the actual speed.

Re-crystallisation is based on the different saturation levels of hot and cold solvent. A saturated solution is one which has the maximum amount of solute dissolved in it. The saturation level of any given solvent rises and falls with the temperature. Put simply, when a solvent is heated it can dissolve a larger volume of solute, and as it cools and the saturation level drops, excess solute will form into crystals and sink to the bottom.

A simple purification can be done using a single solvent. Add hot solvent to the amphetamine in small amounts until it is all dissolved. Anything that will not dissolve is adulterant and should be filtered out using coffee filters or filter paper (mositen filters first to prevent them soaking up solution). Next, allow the solution to cool slowly to room temperature, then place it in the fridge and allow it to cool further. Once it has cooled in the fridge filter the crystals out and allow them to dry.

It is worth noting that some adulterant may also be soluble and form its own crystals in the process, so what you have at the end may not necessarily be pure amphetamine. This is why a dual solvent re-crystallisation is preferred.

A dual solvent re-crystallisation works by using a second solvent to dissolve many of the impurities, but that the drug itself is not soluble in. The second solvent also acts as a cleaning agent for the new crystals being formed.

In the case of amphetamines the 2 best liquids to use are acetone and alcohol. Acetone is a component of paint thinner (and nail polish remover) and can be bought from hardware stores or art supply stores. Alcohol can be obtained from hardware stores or liquor stores. Acetone is used as the 'mother' liquid, amphetamine is insoluble in acetone but most of the crap used to cut it is.

So the procedure: Put your speed into a flask, beaker or some other container you can heat on a stove (note: use a stove without a naked flame, as these volatile organic chemicals produce explosive vapours). Pour acetone into the container so that the speed is completely submerged in it with a centimetre or 2 of excess liquid and swish it around to dissolve any soluble impurities. Next gently heat the acetone until it boils, and then take it off the heat. Now slowly add (with an eyedropper or pipette) just enough alcohol for all the speed to dissolve - stirring gently until the speed dissolves. If you add too much alcohol you won't get as high a yield as possible so don't add too much. Anything that doesn't dissolve is adulterant and should be separated out by filtration: use 2 coffee filters in a funnel to filter the solution, then cover it so a little air can escape and leave to cool to room temperature. Once it has cooled down you should notice crystals starting to form. Put the container in the fridge, and then the freezer to encourage more crystals to form (i.e., increasing the yield). The slower the solution cools, the larger the dry crystals will be. Once the solution has been freezer cooled, filter the crystals out with some coffee filters, then wash the filtered out solid in the funnel with a few drops of alcohol and allow to dry. Voila, you have pure speed. Save the acetone, it can be reused.
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg tror nok det er en ganske grei måte å ta det på. Vi hiver i oss ting som er farligere for tennene enn pepper tror jeg. Så lenge det er i moderate mengder og ikke noe hverdagslig greie så tror jeg nok det går helt fint.