Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 578
Jeg har et trådløst Microsoft Keyboard Elite for Bluetooth tastatur. Når jeg der trykker på play for å pause eller starte musikk i itunes, så foruten å gjøre det så starter det også opp windows media player noe jeg desidert ikke ønsker. Det finnes ingen settings for å endre på dette til selve keyboardet (det er bare satt til generelt "play media file" og windows synes tydeligvis det er greit å tvinge på meg wmp). Jeg prøver så å slette windows media player, men får ikke lov til å slette mappen fordi en prosess bruker det (og nei, wmplayer.exe kjører ikke i task manager). Sletter jeg alle filene inne i selve mappen så tar windows særdeles aggressivt å gjennoppbygger dem ganske så momentant. Dette er på windows xp.

How to fix?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Tja, jeg har hatt microsoft natural tastatur nå i mange år, så lenge jeg har valgt at "play" henger sammen med "start winamp" så henger alle knappene med winamp.

Regner mer det samme gjelder iTunes.