Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  215 67703
fått tak i masse sprengstoff som jeg hadde festet på kroppen. Så sprenge alt når jeg er på Anfeild.
Kamikaze-kaninene har en hel del forslag på hvordan det skal gjøres.
Ville gjort det slik at det så ut som jeg hadde blitt myrdet av en annen.
Planlagt og plantet mengder av forskjellige bevis som viser til min nemesis slik at han fikk skylden for det. Helst litt brutalt åsted og passe på å informere media. Slik at han får lang straff og masse negativ mediaoppmerksomhet. Da tar det vel ikke mange åra før han møter meg i helvete han og
Jeg ille ha død i en heftig skuddveksling.
Sitat av Doc. Lester Vis innlegg
Ville gjort det slik at det så ut som jeg hadde blitt myrdet av en annen.
Planlagt og plantet mengder av forskjellige bevis som viser til min nemesis slik at han fikk skylden for det. Helst litt brutalt åsted og passe på å informere media. Slik at han får lang straff og masse negativ mediaoppmerksomhet. Da tar det vel ikke mange åra før han møter meg i helvete han og
Vis hele sitatet...
Og du har faktisk en nemesis? Personer som har ganka deg i wow teller ikke...
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Jeg skal opp til Preikestolen i helgen

Bare nevner det.
Sitat av Sio Vis innlegg
Jeg skal opp til Preikestolen i helgen

Bare nevner det.
Vis hele sitatet...
Ja, om du vil sjokkere alle kan du jo spille frisbee oppe ved kanten, få en kompis til å kaste den utfor, og late som om du ved et uhell spurter utenfor kanten.
Nei skulle jeg ta selvmord så ville jeg dødd mens mens jeg gjorde en god gjerning. Tatt livet av en iskald morder eller barnemishandler eller no. Dette er rent hypotetisk, har ikke lyst til å utføre selvmord og oppfordrer INGEN til å utføre det heller.
Lim fast hendene på hodet og hopp utfor en bro med en veier bindt fast rundt føttene.
Hvis alt går etter planen vil hodet løsne fra kroppen, og dermed vil det se ut som om du holder hodet i hendene dine.

Du kan også lime fast den ene handen inntil magen, og den andre til en flosshatt og sist men ikke minst lim på deg en monokkel.
Da vil det se ut som om du hilser med stil til båtene som kjører forbi.
Sist endret av chanislavi; 17. juni 2011 kl. 20:49.
Spikre ett trekors, knytte meg opp(orker ikke nagler eller smerte) og skyte en morfinoverdose
Superlurker
merulz's Avatar
Prøver hardt å ta alkohol-overdose 4-5 dager i uken, så langt uten suksess. Da blir det andre alternativet et metode som ikke kan skade et annet menneske(mentalt sett), dvs ikke front-mot-front vs en trailer eller hoppe fra en høy bygning. Noen må vel tross alt skrape meg opp. Blir vel til en kniv og en siste tur i skogen..
Få taliban til å tro at jeg har en harddisk med nyttig info for dem på meg. Derreter ville jeg skaffa meg et par ak104er, hauer av ammunisjon, en sverd og en skytegrav midt i swat dalen og sett hvor lenge jeg holdt ut før jeg ble overruned.
Npr det skjedde ville jeg tat cyanid og skutt meg selv. I tillfelle jeg ikke hadde ammunisjon ville jeg begått harakiri.
Sitat av NotToSmart Vis innlegg
Få taliban til å tro at jeg har en harddisk med nyttig info for dem på meg. Derreter ville jeg skaffa meg et par ak104er, hauer av ammunisjon, en sverd og en skytegrav midt i swat dalen og sett hvor lenge jeg holdt ut før jeg ble overruned.
Npr det skjedde ville jeg tat cyanid og skutt meg selv. I tillfelle jeg ikke hadde ammunisjon ville jeg begått harakiri.
Vis hele sitatet...
Det er så mye feil ved den historien at jeg bare tar den som en bekreftelse på at brukernavnet ditt er riktig.
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Jeg ville dødd av en orgamse.
Se hvor lenge du tåler 230V gjennomgang?
nei, har aldri tenkt tanken
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Drachir Vis innlegg
Ja, om du vil sjokkere alle kan du jo spille frisbee oppe ved kanten, få en kompis til å kaste den utfor, og late som om du ved et uhell spurter utenfor kanten.
Vis hele sitatet...
Noe liknende skal faktisk ha skjedd med en hund og en pølsebit. Ellers skal jeg selvsagt ikke spille frisbee på Preikestolen, hva slags galning er du?