Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4809
Jeg er ute etter ørepropper med lang batteri tid, og lade etui.
De må være separate propper da jeg bruker kun en propp 90% av tiden.
Noen anbefalinger?

De jeg har nå er noen billige fra jula, de varer 3,5-4 timer men jeg kan kun bruke høyrepluggen, da den sender videre. så plugger der begge mottar signal fra mobil hadde var greit.
Jabra Elite 75t er veldig gode. Er nesten 7 timer batteritid på dem itillegg til ladeetuiet, noe som er ganske bra for TWS headset. Har selv 65t og er storfornøyd, 75t er bare en bedre utgave basically. Liten forskjell teknisk sett, men de forbedret på mye av småkritikken 65t fikk.

Eneste er vel at 75t funker på samme måte som 65t ifm av at høyrepluggen er "hovedpluggen" og du kan ikke f.eks kun bruke venstre øre. Enten høyre, eller begge samtidig.

Ellers kan jeg nevne at etter jeg bytat til 65t har jeg har bokstavelig talt hatt 0 problemer med bluetooth tilkoblingen i motsetning til mange andre headset. Om det er fordi det er BT 5.0/telefonen min/flaks vet jeg ikke, men har vært dødsdigg uten noen stabilitetsproblemer.
Skullcandy ink’d 2! 200 kroner hos Elkjøp.
Jeg gikk å egentlig sparte opp til AirPods, så kjøpten jeg disse i mellomtiden..
Fant ut av at disse dekker alle mine behov.

* Veldig god lyd for prisen
* Behagelige plugger følger med i fler størrelser
* LANG batteritid! Bruker de konstant fra 07:00-15:40, og fortsatt 60% strøm igjen. Lader de annenhver dag bare.
* Kjapp lading med fullt batteri innen 30 min, om jeg husker rett. Tar ti min å lade til 80%.
* Praktisk nakkebøyle så du ikke mister de. Uten tvil et pluss for meg som jobber som kokk, da det hadde vært både kjipt, dyrt og uhygienisk å miste Airpods’a i suppa...

Anbefales sterkt, jeg har hatt de i ca 4mnd nå med hard bruk. Fukt, varme, vann og snøstorm har de vært gjennom mange ganger uten å merke antydning til feil. Kvalitet.

https://www.elkjop.no/product/wearab...s2ikdy003-sort
Spesiell
Sterol91's Avatar
Trådstarter
Sitat av lizardskin Vis innlegg
Skullcandy ink’d 2! 200 kroner hos Elkjøp.
Jeg gikk å egentlig sparte opp til AirPods, så kjøpten jeg disse i mellomtiden..
Fant ut av at disse dekker alle mine behov.

* Veldig god lyd for prisen
* Behagelige plugger følger med i fler størrelser
* LANG batteritid! Bruker de konstant fra 07:00-15:40, og fortsatt 60% strøm igjen. Lader de annenhver dag bare.
* Kjapp lading med fullt batteri innen 30 min, om jeg husker rett. Tar ti min å lade til 80%.
* Praktisk nakkebøyle så du ikke mister de. Uten tvil et pluss for meg som jobber som kokk, da det hadde vært både kjipt, dyrt og uhygienisk å miste Airpods’a i suppa...

Anbefales sterkt, jeg har hatt de i ca 4mnd nå med hard bruk. Fukt, varme, vann og snøstorm har de vært gjennom mange ganger uten å merke antydning til feil. Kvalitet.

https://www.elkjop.no/product/wearab...s2ikdy003-sort
Vis hele sitatet...
De en knallgode og har sikkert hatt 5 par av de men problemet er at jeg ryker kabelen og den hekterseg fast i ting.
Digital nomade
trippy's Avatar
Nitro x og Nitro x2 har 10t spilletid ifølge de selv, de ligger som oftest på rundt 9-10 de første månedene iallefall før de begynner å bli dårligere. Har gått gjennom en god del gjennom de siste åra, ganske dårlig kvalitet byggmessig. God lyd dog.
Prisklasse er jo artig.

Selv bruker jeg her og nå og hver dag aktivt på jobb JBL Free. https://no.jbl.com/in-ear-headphones...ck-USA-Current

Har vel ca 4 timer med kontinuerlig musikk og 20timer å hente fra ladeetuiet. Disse er mer designet for trening og blabla slik som mannen bak kasse disken sa. Sjekk linken står all info der pluss datablad.
Sist endret av Sibbanac; 11. desember 2019 kl. 13:25. Grunn: Riktigere info presisert.