Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1388
Hei!
Spiller litt ets2, men jeg er ikke så veldig intresert i lastebiler osv så lurte på om det finnes et lignende spill bare man kjører bil. Feks at man skal kjøre en person til en plass til en annen. Ikke noe Taxi greier. Og så skal man kunne kjøpe nye biler osv.
Hadde vært kult da jeg digger ets2 og det ville vært bedre bare med bil.
Sist endret av iColdman; 11. april 2013 kl. 19:26.
Finnmarking
Kjøre en person fra en plass til en annen, men ikke taxi simulator? Skjønner ikke helt hva du er ute etter.
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
egentlig ett spill der man kjører en vanlig bil slik somm city car driving bare at man får forskjellige type "oppdrag". Kan være alt mulig hente noe på et postkontor eller hente noen fra en fest og kjøre de hjem osv.
Og så må det være store maps slik som i ets sånn at man kan kjøre lange turer.
Tror ikke det finnes noe slikt. Det nærmeste du kommer persontransport i dette tilfellet må nok være bussimulator.
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
Man da blir det det samme som euro truck, treg aksellerasjon osv. Hadde vært gøy med et likt spill der man kunne kjørt fort osv :P
Får holde meg til ccd da
Finnes et eller annet spill med Vin Diesel hvor du skal kjøre rundt på bankranere eller noe. Husker ikke navnet men hadde demoen på ps3'en. Det var ganske artig, men elendig grafikk og fysikk.
Hva med Driver-spillene da? Sist ute er Driver San Francisco.
Bygdetulling
varg300's Avatar
Driver, Driver 2 ("'ern finnes vel bare til xbox om jeg ikke husker feil...) Taxi, Taxi 2.
En personlig favoritt er Midtown Madness 2, men dette er ganske gammelt nå så det har ikke akkurat den heftigste grafikken, men er fremdeles gøy.
Om du mener Driver 2 bare til xbox, så vil jeg avkrefte dette.

Driver 2 finnes til Playstation(one), 3'ern finnes til PS2 og Xbox, og den siste er jo til da til ps3/x360/pc, går jeg utifra.

Crazy Taxi? Hehe.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Omni buss simulator er utrolig bra! Det er utrolig realistisk, og du kan ikke kjøre kjapt osv!
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Gta?
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zyke Vis innlegg
Gta?
Vis hele sitatet...
Ender med at jeg går amok på politiet og sivile
Vil helst også at jeg kan bruke G27 på det. Også bør det være en simulator.
http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=776672 Fant dette, noen som har erfaringer med det?
Sitat av iColdman Vis innlegg
Ender med at jeg går amok på politiet og sivile
Vil helst også at jeg kan bruke G27 på det. Også bør det være en simulator.
http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=776672 Fant dette, noen som har erfaringer med det?
Vis hele sitatet...
Ville ikke ha gått for det der. er samme folkene som har laget spill som feks Street Cleaner simulator, er helt ødelagt fysikk etc i de fleste simulatorspill jeg har prøvd som de har laget.
City Car Driving er å anbefale hvis du kun vil kose deg med kjøre rundt. Fins også mods til det med alle slags mulige biler.
Sitat av iColdman Vis innlegg
Ender med at jeg går amok på politiet og sivile
Vil helst også at jeg kan bruke G27 på det. Også bør det være en simulator.
http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=776672 Fant dette, noen som har erfaringer med det?
Vis hele sitatet...
Har ikke noe erfaring med det, men for min del ble jeg veldig interessert i spillet. Det ser ganske morsomt ut egentlig
Kva med ein racing sim som rFactor, RaceRoom, Live for Speed, iRacing etc. Ambefaler sterkt iRacing!
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Kva med ein racing sim som rFactor, RaceRoom, Live for Speed, iRacing etc. Ambefaler sterkt iRacing!
Vis hele sitatet...
Spiller live for speed. Og må man ikke betale penger hver månde med iRacing? Isåfall har jeg ikke råd til det. Er mest på jakt etter et spill som city car driving bare med oppdrag og store maps
Sitat av iColdman Vis innlegg
Spiller live for speed. Og må man ikke betale penger hver månde med iRacing? Isåfall har jeg ikke råd til det. Er mest på jakt etter et spill som city car driving bare med oppdrag og store maps
Vis hele sitatet...
Jo du må betale for kvar månde med iRacing, samt for kvar bil og map. Har berre spelt med det som var gratis den gong eg spelte, koste meg i alle fall! føler litt for å smekke inn ein månde til for å teste nyaste versjon, spelte berre på 1.x.x, 2.0 kom ut rett etter eg slutta.
Sjekk ut Test Drive Unlimited spillene. Kan hende de kan passe.