Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1794
Hallais!

Meg og en kompis lurer på om det er noe i Kristiansand som det er er verdt å sjekke ut?

Vi er helt grønne på UE

Hadde vært greit med kart/vei beskrivelse osv

Takk!
Sist endret av Viscus; 15. juli 2011 kl. 01:51.
Dyreparken
Man vet aldri hva som finnes bak der blant løvene
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg har aldri vært på UE i Kristiansand, men har noen lister over alarmplasser og kommandondoplasser der:

Baneheia kommandoplass
Birkelunden kommandoplass
Egelunden alarmplass
Fjellgaten alarmplass
Glitre sør kommandoplass
Hamreheia alarmplass(/kommando)
Møvik kommandoplass
Påskeberg alarmplass
Solvang kommando- og alarmplass
Vågsbygd alarmplass

Jeg vet ikke noe om tilstanden de er i, noen kan ha blitt tatt i bruk til andre formål, men ofte står disse tomme og forlatte, og sikkert verdt å sjekke ut!

Kan i tillegg sitere noen tidligere innlegg i andre tråder, som du muligens kan finne interessant:


Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Nå vet ikke jeg hvor på sørlandet du bor.. Men på Odderøya i kristiansand, er det et hav av bunkere som er helt awsome.

Mye er murt igjen nå men det finnes fortsatt mange "hemmelige" innganger gjennom hull i bakken o.l..

Ta en kikk du
Vis hele sitatet...
Sjekk også ut denne tråden fra 2008, om Urban Exploring i Kristiansand:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=108090

Husk å ta bilder, og legg ut
Jeg og en kompis var for maaange år siden oppe på fjellet ved stjerneblokka på lund, der mener jeg å huske at vi fant noen gamle bunkerser!