Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 10675
Hei. Jeg er på utkikk etter noe som kan rense urin for thc før prøve.
Har hørt med shangri-la og hempshop men begge plassene har sluttet å selge zydot. Er det noen som vet om noen i norge som selger det eller noe tilsvarende. Leste noe her inne om noe piller som skulle funke men det sto ikke hva de heter, noen som vet?
Sitat av Evelen2
urinen skal ikke renses, bare leveres slik den er
Vis hele sitatet...
Nei,Sier du det?!

Sitat av rbt
http://www.everyonedoesit.com/online...iProductID=393

Jeg vet ikke hvor sikkert dette er..
Vis hele sitatet...
Takk. Skal skjekke det ut
En lengre URL og review.

Høres ikke akkurat så jævlig digg ut denne Zydotten.
Få din mening om du drikker dette
▼ ... over en uke senere ... ▼
www.zydot.com der får du kjøpe det som er av rens av thc pluss diverse.alt fra milkshake+++er ikke så ille milkshaken ass

ser linken er gammel men svarer for det
Sitat av shady
Hei. Jeg er på utkikk etter noe som kan rense urin for thc før prøve.
Har hørt med shangri-la og hempshop men begge plassene har sluttet å selge zydot. Er det noen som vet om noen i norge som selger det eller noe tilsvarende. Leste noe her inne om noe piller som skulle funke men det sto ikke hva de heter, noen som vet?
Vis hele sitatet...
3 spiseskjer parafin om dagen renser kroppen for THC.
Sitat av Kaunda
3 spiseskjer parafin om dagen renser kroppen for THC.
Vis hele sitatet...
Har du en kilde på dette?
Sitat av Kaunda
3 spiseskjer parafin om dagen renser kroppen for THC.
Vis hele sitatet...
Bensin, diesel, petroleum, parafin, grilltennvæske, lampeolje og tynnere (for eksempel white-spirit) er laget av råolje. Stoffene virker sterkt irriterende på slimhinnene.

Væskene settes lett i vrangen når de drikkes, og kan da komme ned i lungene. I så fall oppstår en kjemisk lungebetennelse. Det kan også utvikle seg alvorlige hevelser i luftrøret og luftrørsgreinene eller lungeødem.
Vis hele sitatet...
Kilde

trur faktisk det er værre å ta de 3 spisesjeene med parafin om dagen, enn å røyke THC!
Sist endret av Turbolego; 21. september 2007 kl. 21:28.
Hørt at THC legger seg i ryggmargen også?
Nei, THC legger seg ikke i ryggmargen, men i fettvevet.
Sitat av sanchez
Nei, THC legger seg ikke i ryggmargen, men i fettvevet.
Vis hele sitatet...
Mener nå å ha lest at man kan finne rester av thc i ryggmargen/benmargen opptil et halvt år etter inntak.

Noen som kan bekrefte/avkrefte dette?
Ja THC kan spores ved ryggmargsprøve, men det er da ingen som tar en ryggmargsprøve får å påvise bruk av thc?

Mvh
BoinTjau
Ingen firma som tar ryggmargsprøver for å påvise bruk av THC? slik som politi, flypilot osv...?
Offtopic: Ett spørsmål. De beinmargsprøvene, åssen foregår slikt?

Aldri helt skjønt hva de gjør for og sjekke det.
Jeg har aldri hørt om noen som tar rygg/benmargsprøve for å påvise rusbruk, og finner heller ikke info om dette på nett. Tar gjerne imot kilder som bekrefter dette.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Ancoil
Offtopic: Ett spørsmål. De beinmargsprøvene, åssen foregår slikt?

Aldri helt skjønt hva de gjør for og sjekke det.
Vis hele sitatet...
En beinmargsprøve er ganske smertefull, de skyver denne saken f.eks igjennom låret helt inn i beinet for å hente prøven, de tas bare i forbindelse med diagnosering der det mistenkes alvorlig sykdom, eller en sykdom som absolutt krever dette inngrepet.

Mer info om inngrepet:
Sitat av wikipedia
Typically, the aspirate is performed first. An aspirate needle is inserted through the skin until it abuts the bone. Then, with a twisting motion, the needle is advanced through the bony cortex (the hard outer layer of the bone) and into the marrow cavity. Once the needle is in the marrow cavity, a syringe is attached and used to aspirate ("suck out") liquid bone marrow.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Dodecha; 23. september 2007 kl. 23:22. Grunn: ekstra info
Tror jeg har lest et sted at det funker å ta zalo på fingen og dyppe nedi urinprøven. Det skulle visstnok fjerne THCen fra urinet. Har ingen anelse om det fungerer, tho.
Huff, den der så skummel ut. Lang nål i låret eller beinet? Håper jeg ikke får noen sykdommer som jeg trenger slikt for.
Ingen av der som har sett House M.D. ? Hehe, der hender det et par ganger at de bruker slike benmargsnåler.

ontopic. så er det meste på markedet bull, noe vil nok få ned thc-mengden, men etter å ha lest i tråder på norcan så virker det ikke særlig bra =/
mener jeg har hørt antibiotika får ut thc fortere fra blodet, men ta det med en klype salt.
Sitat av jOkKeJacKaL
Tror jeg har lest et sted at det funker å ta zalo på fingen og dyppe nedi urinprøven. Det skulle visstnok fjerne THCen fra urinet. Har ingen anelse om det fungerer, tho.
Vis hele sitatet...
Det gjør prøven ubrukelig, men ikke negativ.
Sitat av rbt
Det gjør prøven ubrukelig, men ikke negativ.
Vis hele sitatet...
Hva skjer hvis du leverer en ubrukelig urin prøve?
De kan jo ikke anklage deg for noe da, får du ta den et apr uker senere?
Det hadde jo nete blitt for dumt også.
Sitat av torsken
Hva skjer hvis du leverer en ubrukelig urin prøve?
De kan jo ikke anklage deg for noe da, får du ta den et apr uker senere?
Det hadde jo nete blitt for dumt også.
Vis hele sitatet...
Hvis de tar testen med en gang som de gjør på politistasjon må du ta en ny med en gang.
Hvis de sender inn pisset for og teste det en annen plass så må du ta en ny test ca 1 uke etter(kommer an på hvor det sendes)
problemet med thc er ikke at det er i blodet , men at det lagres i fettvevet og at restlageret går inn i ditt biologiske omløp når du forbrenner fett. jo Zalo - såpe virker -ta litt under neglen og piss over fingern , men neste gang er du positiv igjen. Har sjøl testa positivt 2 uker etter at jeg var "rein" Dette pga trening og lite inntak av vann.safeste måten er å drikke store mengder vann eller helst appelsin juice og ta b vitamin (farger tynn urin gul.) piss et par ganger før du skal teste og gå på pissprøve - la den første desiliteren gå i dass og putt litt i koppen av det som kommer etterpå. Dersom du ikke kan forberede deg - si du ikke får til - drikk som f og test etter et par pissinger. Dersom du går inn på THC calculator og angir forbruket ditt får du en pekepinn om hvor lenge det går før du er rein.
Pekepinn en dag ryge er 5 dager - hver dag ryge over tid er 5 - 8 uker.
Ey, det eneste som har fungert for en kompis av meg er å være oppe hele natta i forveien og drikke en halvliter vann i timen og ronk my før prøvetaking.
Her er to viktige tips om man skal gjennomføre dette:
-Det blir lettere med ett par efedrin
-Pisset som er tynna ut blir mye gulere i fargen om du tar b-vitamintilskudd 4 dager i forveien, og helst dobbel daglig dose dagen før og dagen det skjer.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som vet om zydot.com leverer til Norge? Eller om det er noen andre som leverer zydot til Norge?
Noen som vet om zydot.com leverer til Norge? Eller om det er noen andre som leverer zydot til Norge?
Vis hele sitatet...
De selger vertfall noe lignende på shagri la og hemp-house.
Sitat av PirateX
De selger vertfall noe lignende på shagri la og hemp-house.
Vis hele sitatet...
Hadde de gjort det så hadde det ikke vært noe problem. De slutta og selge det i Norge for snart 2år siden.
funker det ikke å bare drikke jævlig mye appelsinjuice da? det får det ikke til å forvsinne, men det hjelper kroppen å bli kvitt det raskere tror jeg
Fra blodet er det raskt ute uansett(ca maks 24 timer?) så det er nok ikke det største problemet til de som skal bli clean fort
Tror også det er lite man kan gjøre om man skal bli clean på 2 dager. Har hørt du kan "pumpe" vann inn i urinrøret og at du da pisser reint neste gang, men har også hørt at det er bull.
Det har vel aldri kommet ut noe fakta om hva som får thc ut av kroppen på null komma niks. Er nok få eller ingen produkter på markedet per dags dato som er 100% safe på at man blir clean. Og mange leger sier det ikke er noe man kan ta for at det skal gå fortere, men det kan være mangel på erfaring da =p
For alt av spørsmål og svar ang. diverse droger og urin/blodprøver så har vi denne tråden.

Der står det nevnt de tingene du lurer på.