Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 811
Hey!
Er på jakt etter en ny Mobil, og ønsker den beste som finnes på markedet har penger så det er 0 problem, er Veldig opptatt av Wi-Fi på mobilen. Noen som vet hva man skal kjøpe om man skal ha det beste av det beste???
Tatt opp ca 2048 ganger før.

Derimot anbefaler jeg P1i.
Finnes bare en som duger, og det er P1i. Nokia N95 er noe søppel. Men om du skal ha en PDA med telefonmuligheter så er saken helt annerledes!
Skal du ha nytt abonnement blir det jo lett match.
Er du på en annen side ute etter en mobil med kontantkort,
lønner det seg for deg å kjøpe en med abonnemang.
Deretter kjøpe deg ut av det. Da blir vertfall mobilen billigere
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av tomiz
Skal du ha nytt abonnement blir det jo lett match.
Er du på en annen side ute etter en mobil med kontantkort,
lønner det seg for deg å kjøpe en med abonnemang.
Deretter kjøpe deg ut av det. Da blir vertfall mobilen billigere
Vis hele sitatet...

Det var vel ikke spørsmålet hans? Han sa også at penger ikke var noe problem.

Så hvorfor du sa det du sa, lurer jeg litt på.

Men gå for P1i. Den har mange muligheter og bra funksjonalitet
Sitat av tomiz
Skal du ha nytt abonnement blir det jo lett match.
Er du på en annen side ute etter en mobil med kontantkort,
lønner det seg for deg å kjøpe en med abonnemang.
Deretter kjøpe deg ut av det. Da blir vertfall mobilen billigere
Vis hele sitatet...
Hvordan får du det til å gå opp? P1i får du for 3200,- med abb. Skal du kjøpe deg ut av det koster det 1500,- og 500,- for IMEI. Da er du oppe i 5200 som er kontantprisen. Har du noen kompiser i telebransjen så får du den lett for 4 blank.
Sist endret av Deezire; 10. september 2007 kl. 13:01.
Eller ta en tur på ebay å få den for 3500kr :-)
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Sitat av Deezire
Hvordan får du det til å gå opp? P1i får du for 3200,- med abb. Skal du kjøpe deg ut av det koster det 1500,- og 500,- for IMEI. Da er du oppe i 5200 som er kontantprisen. Har du noen kompiser i telebransjen så får du den lett for 4 blank.
Vis hele sitatet...

La gutten være. Han leste det på IRC og tenkte at dette funker med alle mobiler.

*ler*

Les signaturen hans, så skjønner man hvorfor han sa det han sa, uten å tenkte over det han sa, og i tillegg; uten å sjekke det han sa.
Trodde det var et pluss og spare seg litt cash..
Jeg har lest en artikkel (vg, db, adressa) eller hva det var.
Prøvde å google opp kilder, men det gikk ikke så bra.

Låser du deg til Tele2 får du den til 2.289,-

EHY, jeg har rett på mange måter. Pris er alltid viktig for meg vertfall.
Over og ut.
I mange tilfeller er det fult mulig å låse opp telefoner uten å betale for det, men det er kun snakk om 500,- man sparer. Men det tar nok litt tid før de klarer å låse opp P1i hos unlock.no og folka der.

Totalpris: 4 677 for P1i hos Tele2. Du må se på totaltpris, ikke pris med binding. En bindingsavtale kan du ikke vri deg unnav uansett hvordan du vrir og vender på det.

Selv kjøpte jeg min P1i for 4 blank. Så hvis du har en kompis som jobber i en telebutikk så er det ikke umulig at du kan få den til det selv. P1i leveres forøvrig ikke med operatørlås fra f.eks. Telenor, derfor er prisen til Telenor noe høyere enn andre som har operatørlås.
Sist endret av Deezire; 10. september 2007 kl. 13:18.
Tror jeg må se på senga mi. Lykke til med mobiljakten

La table est à vous Deezire
Nokia E65 er sweet med WiFi... Meg jeg ville gått for SE, kanskje p1i, selv bruker jeg imate k-jam med Windows Mobile...
Jeg er veldig fornøyd med min htc s710 og kan gjerne anbefale denne til andre. Den har windows mobile 6 standard som os.
Hvis du skal ha det beste som er kan du vel titte på toppmodellene til HTC...

HTC TyTn II
Sist endret av MannY; 11. september 2007 kl. 16:19.