Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 565
Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det på en måte hvor det er forståelig og med et godt språk, men jeg vil gjøre mitt beste:

Når jeg først har lagt til en torrent, lastet den ned, så finner jeg ut at jeg vil flytte filen, f.ex fra min hdd til min eksterne hdd, kan jeg da på noen måte forandre torrent-filen til å se etter filen min der den befinner seg og ikke der den opprinnelig befant seg?

Vet ikke om det er forståelig for utenomforstående så altså eksempel:

Jeg laster ned photoshop_demo.torrent og plasserer på: C:\Programfiler\Photoshop Demo\

etter noen uker begynner harddisken min å bli full så jeg bestemmer meg å flytte den over på den eksterne harddisken, slik blir da altså torrent innholdets location F:\Programs\Photoshop Demo\ f.ex..

I dette tilfellet, i torrentprogammet jeg bruker (µTorrent) så får jeg bare beskjeden "Error: Files Missing" - men jeg har jo filen fortsatt, så jeg vil jo gjerne fortsette å ha muligheten til å seede..

Håper det var dypt nok forklart slik alle skjønner problemet, takk for alle svar!

peeace
Sist endret av jeTs; 4. september 2007 kl. 06:44.
Stopp torrenten.
Flytt fila over til eksterne hdden.
Høyreklikk på torrenten i uTorrent.
Velg advanced.
Velg Set download location....
Bla frem til der fila/ene nå ligger (husk at uTorrent har muligens laget en mappe for nedlastingen, du må altså velge mappen for nedlastningen, og ikke undermappen der den ligger)
Trykk på Start i uTorrent igjen.
Rekker vel en litt rask og modifisert en før jobb.
Først fjerner du bare torrenten fra klienten, deretter bare å laste den ned på nytt.
Bare husk å velg rett plassering for din software som du har lastet ned denne gangen
Jeg gjør det vell like enkelt som tomiz. Flytter over mappen, fjerner torrenten fra lista, laster ned .torrent-fila på nytt, åpner den i uTorrent, velger nå den nye locationen.

BakkiZ sin er også fin, men personlig har jeg problemer med å få det til å funke... I don't know why, and couldn't care less.
Sitat av ProXhimo
Jeg gjør det vell like enkelt som tomiz. Flytter over mappen, fjerner torrenten fra lista, laster ned .torrent-fila på nytt, åpner den i uTorrent, velger nå den nye locationen.

BakkiZ sin er også fin, men personlig har jeg problemer med å få det til å funke... I don't know why, and couldn't care less.
Vis hele sitatet...

Husk at uTorrent har muligens laget en mappe for nedlastingen, du må altså velge mappen som uTorrenten laget, og ikke mappen der du lagret innholdet i torrenten.

antageligvis derfor