Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1944
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hei,

Har noen prøvd å kombinere fleinsopp og rød fluesopp? Har tenkt å plukke begge deler i år.
Vet at det er en egen fluesopptråd HER, usikker på om den er til hjelp, men kanskje du finner noe der?
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Bare ikke bruk denne tråden: Den famøse Amanita Muscaria-tråden (Rød Fluesopp) Du ser hvorfor etterhvert som du leser.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Skummet igjennom begge trådene, men finner ingenting om kombinasjon av fleinsopp og rød fluesopp.
Burde vel egentlig gå greit, men det kan sikkert være lurt at du har en del erfaring av begge soppene og at du vet hvordan du tilbereder AM.

Hadde to sopper som jeg plukket igår men jeg så endel små hvite marker på den ene og kastet de umiddelbart

Har ikke noe erfaring selv.
Ville ikke kombinert dem hvis du får nok flein alene til å gi deg en decent tripp.
Amanita er ikke ett enteogen. Blir bare kvalm av amanita
Sitat av Solaced Vis innlegg
Blir bare kvalm av amanita
Vis hele sitatet...
Om man tørker soppen og røyker den syns jeg man får en veldig behagelig rus, men jeg ville ikke ha kombinert den med fleinsopp.
Grunnen til dette er at jeg ofte ender opp i en slags apatisk tilstand med peroder hvor jeg ikke har en eneste konkret tanke å fokusere på, jeg blir helt tom og bare eksisterer uten så mye som en eneste bekymring, glede eller noe som helst.

På fleinsopp er det helt omvendt.
Man blir som oftest mer reflektert, tankefull, livsglad og bevisst på andre måter enn vanlig når man tripper. Disse to vidt forskjellige virkningene virker ikke kompatible for mitt vedkommende.
I tillegg kan man fort bite over mer enn man klarer å tygge ved å kombinere såpass potente stoffer.
Før du i det hele tatt vurderer å kombinere disse to soppene. Så ta en tur på Amanita alene.

Svært usikker på hvordan en kombinasjon vil fortone seg. Men regner med at den vil ha elementer fra begge sopp-typer (ikke nødvendigvis noe jeg tror harmoniserer veldgi bra). Etter du har prøvd begge sopp-typer og fremdeles føler en indre trang til å kombinere dem - så for all del. Personlig føler jeg det hadde blitt kræsj
Sist endret av Bearass; 28. juli 2013 kl. 13:34.