Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2628
Ja, dette er da et skateklipp jeg har redigert med klipp samlet igjennom sommeren '11, er min første sessong hvor jeg bruker dette fisheye-objektet.
Spesialeffekter er redigert i Adobe After Effects, forutenom det er Sony Vegas brukt.
Hadde vært artig å hørt hva dere synes.

http://www.youtube.com/watch?v=wRphK...layer_embedded
Looking good
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jævlig tøft, folka kan jo faktisk å skate.

Har egentlig ikke så mye å si om filmingen, etter å ha sett alt for mange filmer der alt er så polert og fint var det faktisk et friskt pust å se noe mer.. vanlig, ekte om du vil, upolert.
Har ikke så mye fornuftig å komme med, bortsett fra at jeg likte det veldig godt!
Meget bra, kudos til deg og skateren!
Var ikke mye variasjon i stedene dere filma. Men det var drit fett!
Sitat av Christian Vis innlegg
Ja, dette er da et skateklipp jeg har redigert med klipp samlet igjennom sommeren '11, er min første sessong hvor jeg bruker dette fisheye-objektet.
Spesialeffekter er redigert i Adobe After Effects, forutenom det er Sony Vegas brukt.
Hadde vært artig å hørt hva dere synes.

http://www.youtube.com/watch?v=wRphK...layer_embedded
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke noe greie på skating, men jeg lurer på en ting. Dere hopper jo over gjerder og fortauskanter, dere må da vel slå dere fryktelig ofte? Det skal jo bare en liten feil til, og så deiser dere leggen i betong eller bakhodet i asfalten.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Likte ikke at landingslyden på startklippet var såpass dyp pga. slowmotion.

Pen video, men litt lang. Kan omtrent null om skating, men virket som om jeg så de samme triksene flere ganger.
Alt var jo bra men hadde ønska du hadde filma det i hd hvertfall. Hva slags kamera er det du bruker?
Veldig overrasket over kvaliteten på filminga og skillsa til skaterne. Folka var gode! Norske skate videoer pleier å være litt, meh.
Likte den veldig godt!
Gøy å få sett igjen noe skating, vekket mange minner fra mine tider på planken med hjul på.

Bra redigering, det skal du ha!
Ollien på 0:55 var nydelig
Bra!! med hadde sett så mye mer proft ut om du hadde hatt full skjerm!



EDIT: hvordan filmet du? lå du på et skateboard og film?
Sist endret av wizhl; 5. mai 2012 kl. 14:18.
Likte videoen veldig godt. Takk for en fin start på dagen
Bs-flippen på 0:48 er noe av det vakreste jeg har sett
ArbeidsledigProletar
Aw yeah, og musikken. Ut i sola, det er vår.
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Burde kanskje vært HD (og 16:9 format for den saks skyld), i tillegg til litt mer varierte kameravinkler? Uansett, KP til deg!
Kameraet som brukes er et Sony VX1000 med Century Mk1 fisheye, jeg skater etter med kameraet når jeg filmer. Kameraet er ganske gammelt, så det leverer originalt i 4:3 format, er derfor ikke interessert i å gjøre det om til 16:9.

Alt er filmet i den lille bygda her, med unntak av en 2-3 klipp i nabokommunene, så at noen synes å se samme stedene for ofte kan jeg godt skjønne.

Ellers takk for kommentarer og kritikk, kom med mer.
Åh, det var nice skating! Mye teknisk bra der
Videoen var bra! Jeg regner med at det først og fremst er for å se på selv senere, ikke for å promotere dere selv for å bli pro skatere? Det jeg kanskje savnet var mer vinkler og kreativt bruk av kameraet. Kult om du hadde hatt noen klipp der du kommer møtende og den andre tar noen triks når dere er ganske nærme, om noe kanskje var filmet mer ovenifra, kamera stående nærme der dere grinder/tail/noseslider, osv!

Musikken var timet bra mange steder i filmen, var det tilfeldig eller har du lagd en del arbeid i det også?
Har redigert det så mye etter takten som mulig, så ikke mye tilfeldigheter.

Dette klippet er redigert for brettsponsoren hans, så det havner vel på div. nettsider etterhvert. Derfor videoen ikke er publisert fult på Youtube enda.
Sist endret av Christian; 6. mai 2012 kl. 22:39.
God filming og flinke skatere
Hva i alle dager er det som skjer på 2:00, for et deilig triks. Skulle ønske jeg kunne skate!
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Hva i alle dager er det som skjer på 2:00, for et deilig triks. Skulle ønske jeg kunne skate!
Vis hele sitatet...
High five, heter det. Er ikke så vanskelig når du først kan det.
Sist endret av Gamgee; 6. mai 2012 kl. 23:10.
Sitat av Gamgee Vis innlegg
Er ikke så vanskelig når du først kan det.
Vis hele sitatet...
sa nok Tony Hawk rett etter han satt første 900 i xgames også

han mente vel den derre greia rett etter highfiven opp fra gata en flippetiflopp move
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
han mente vel den derre greia rett etter highfiven opp fra gata en flippetiflopp move
Vis hele sitatet...
Det er en 360 no comply.
Sist endret av Gamgee; 6. mai 2012 kl. 23:53.
Jeg var ikke klar over at det fantes såpass mye talent i norske skatemiljø. Redigeringa var helt grei!
Rydenlicious
RydEN's Avatar
1.23, fy faen
Blir litt skuffet når jeg ser at folk fortsatt bruker vx... men bortsett fra det var bådde filming og skating veldig bra! (Y)
Har litt erfaring med redigering av vid. å synes dette ser bra ut. Musikken funker fiunt, kamera-arbeidet kan være litt "smoothere".

Du burde også prøve å leke litt med "levels" (om du bruker vegas heter plug-in'en "Levels").
Prøve å gjøre lys-stemningen lik i alle klippene, dempe det lyse litt foreksempel i de fleste klippene.

Men sånn generelt, meget nice Stå på!
Sitat av Gamgee Vis innlegg
Det er en 360 no comply.
Vis hele sitatet...
synes igrunn flippetiflopp hørtes bedre ut

menne den i videoen så jo hundre ganger smoothere ut en det jeg har sett in game på div skate spill
Faen hvor cleane 360 flipene var! Ble sjalu nå jeg! :P