Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 2652
Hei

Noen som vet hvordan jeg får tak i en kode som gjør at jeg får tatt del i forhånds-spillingen? Hvis noen her evt skal selge kontoen sin kjøper jeg den mer enn gjerne.. forslag , tips evt bare å si fra her. På forhånd takk

ingen problem med forhånds nedlastingen, da jeg får kopiert det fra en kompis via ekstern hd.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Du kan ikke. Eneste måte er å kjøpe en annen sin konto. Er ikke noe flere preplay igjen. Du får vente til 23.
Indeed. For sent nå, jeg har samme problemet som deg, har forhåndsbestilt men får ikke spillt det fra idag ettermidag fordi 'Early Access' er solgt ut.
watchman's Avatar
Trådstarter
Ok. Forstår...

Vel da får jeg evt bare forhøre meg om noen her vil selge kontoen sin og tjene noen kroner på det for å si det sånn..
Skal nevnes at det er egentlig ikke utsolgt, men de deler sakte men sikkert ut til noen siste håpefulle ettersom det blir ledig. 2 jeg kjenner fikk early start access i går selv om de fikk beskjed om at det var utsolgt.

Siden det i skrivende stund braker løs om en halvannen time, tviler jeg litt på at det er noen reell sjanse men...
Sitat av Dyret
Skal nevnes at det er egentlig ikke utsolgt, men de deler sakte men sikkert ut til noen siste håpefulle ettersom det blir ledig. 2 jeg kjenner fikk early start access i går selv om de fikk beskjed om at det var utsolgt.

Siden det i skrivende stund braker løs om en halvannen time, tviler jeg litt på at det er noen reell sjanse men...
Vis hele sitatet...
Hehe, det er kanskje sant. Men takk for tipset anyways =)
Patcheren er nede tydeligvis, så det braker ikke akkurat løs
watchman's Avatar
Trådstarter
Om en halv time? jeg har lest både 17.00 18.00 og 19.00

usikker på når det starter for å si det slik
Sitat av watchman
Om en halv time? jeg har lest både 17.00 18.00 og 19.00

usikker på når det starter for å si det slik
Vis hele sitatet...
Han skrev halvannen time.

Det starter klokken 19.00
Hadde blitt informert om 15.00 GMT, altså 17.00 CEST - men dette viste seg å ikke stemme.

19.00 er riktig
Jeg dør. Jeg skjønner faktisk ikke hvor jeg laster det ned? På siden min (der jeg har registrert koden og alt) Så finner jeg ikke ut hvor jeg laster det ned. Er det stengt, eller åpner det klokken 19?
watchman's Avatar
Trådstarter
Sitat av max-mekka
Jeg dør. Jeg skjønner faktisk ikke hvor jeg laster det ned? På siden min (der jeg har registrert koden og alt) Så finner jeg ikke ut hvor jeg laster det ned. Er det stengt, eller åpner det klokken 19?
Vis hele sitatet...
Stengt, da får du ikke muligheten til å laste ned og forhånds-spille i det heletatt...desverre
Stengt, fordi det har vært åpent fra før?

Sitat av Absoluttspill.no
Reglene for hvordan dette løses er satt av Funcom. Du vil få valget om du ønsker å laste ned spillet (15GB) fra og med den 16. Mai, for så å spille det 3 dager før release
Vis hele sitatet...
Dette fikk jeg på mail av absoluttspill.no
Sist endret av bendiks; 17. mai 2008 kl. 17:10.
Du kan laste ned klienten fra http://register.ageofconan.com/ etter du har logget inn der, og serveren var forresten oppe i hele 4 minutter nå like før 18. Fikk reservert nicket mitt og hoppet litt rundt
noen som kommer inn?

i spillet altså...
Sist endret av mavolavo; 17. mai 2008 kl. 18:22.
Sitat av mavolavo
noen som kommer inn?

i spillet altså...
Vis hele sitatet...
Blir ikke før 19.00
bah trodde det var 18 jeg
17:00 GMT har det alltid vert.

Halvtime igjen

*edit*
leifer, vi er i GMT+2 p.g.a sommertid.
Sist endret av catolh; 17. mai 2008 kl. 18:28.
Siste nytt er 8PM GMT i følge FunCom, på grunn av "Final tweaking and testing"

Det vil si 3 timer til
Den er kjip. Får håpe det ikke skjer noe mere tull.
For å si det slik, det kom ikke som noen bombe på meg.

Surt som faen likevel. De kan jo starte ved å adde 1 extra dag gameplay, som blizzard gjør ved sånne mistakes.
Ok, når jeg logger på brukern min på funcom, så kommer det bare "change my subscibtion og sp videre," men det er ikke noe "download AoC Now!" tast eller noe. Jeg må innrømme at jeg er litt beruset for øyeblikket, men jeg vil sette på nedlastningen Koselig hvis noen ga meg link eller noe.
Fant ingen link jeg heller, selvom jeg også er en smule beruset.
http://home.no.net/blokia/AoC-EU-EarlyAccess.exe

Hvis du ikke fikk noen mail med link til downloadklient kan du laste den ned her.
så, noen som har fått det til nå?
Bror min fikk det ikke til å funke 23:15 ivertfall
Tror spillet ble utsatt til rundt 11 tiden i går kveld. Det funker hvertfall helt fint for meg.
ok, sikkert derfor jeg ikke får tak i bror min på msn nå
nordsjø + bærbar pc = lite jobbing
Jeg vil også spille =/.. Fikk ikke engang registrert meg som betatester. Dumme 18-års aldersgrense.
gleder meg nå til 23 mai, om jeg ikke får spille på bror min sin acc.
Beh, føler meg dum nå.

Jeg håper på svar her før jeg poster inn til support.

Nå har jeg innstallert og hele pakka, men når jeg skal logge inn kommer det unable to log in. (Fordi passordet er galt eller noe). Jeg er 100% sikker på at jeg bruker riktig brukernavn og slikt, men er det noe passord som ligger ett eller annet sted som jeg ikke har setT? Andre som har samme problem?
Bumper, og jeg beklager.

Supporten ser ut til å være nede, så får ikke snakket med de.

Passordet mitt funker ikke, er dette problemet hos noen andre, kan det være en bug for øyeblikket, eller er det noe galt med min acc?

Det står at accounten min er aktiv, og at jeg har betalt og alt, så ser virkelig ikke problemet.

Edit: For accounten når man logger inn, skal være den samme accounten der jeg har registrert keyen min og det hele på nettet, ikke sant?

Edit2: Jeg har funnet ut, etter mye googling at Absoluttspill.no ikke har sendt meg en kode som gir meg early access, så de skal nok få høre i morgen gitt... Skal ringe de å kjefte de opp litt... Håper det ikke er noen på forumet som jobber der.
Sist endret av bendiks; 20. mai 2008 kl. 21:43.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Har bestillt Pre Order fra Spaceworld nettbutikk. Har fått Key i mail og alt. Men lurer på kortid jeg får coveret med DvD osv. Trenger keyen for å oppgradere min earley access account.
Sist endret av Synderen; 22. mai 2008 kl. 21:06.