Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 917
http://direkteshop.no/product_info.p...products_id=78 Noen som har noen erfaringer med dette kameraet? Vet at det ikke er det mest høyteknologiske på markedet, men til denne prisen (blir jo 200 billigere hvis du legger med en sånn -200kr bongsak og litt billigsaker) er det vel et greit kamera til å bruke til litt småfilming av pyroteknikk, stunts o.l?
Ingen erfaringer om kameraet, men kan vel si at d får det du betaler for. Og her er det ikke stort, det koster heller ikke stort. Til din bruk, mener jeg at dette kameraet ikke er godt nok. Det gjelder minne, hastighet og funksjoner.
Som Chubby sier, du får det du betaler for...

Tipper det kameraet der faller rimelig fort fra hverandre!
Enig med de andre to her, kjøp aldri ting som er for billige
Produkter av ukjent fabrikat(som dette så ut til å være)er skjeldent bra.
Tittet også litt på spesifikasjonene:
Video Resolution

320x240 at 15fps
Vis hele sitatet...
Vhsoppløsning og færre bilder pr. sekund enn vhs, nei ærlig talt
En kjekk ting når du har gjort pyroting og stunt er å se igjennom filmen bilde for bilde for å få sett detaljer osv, tror det blir lettere med et vanlig pal dv kamera som tar 10 bilder mer enn dette pr. sekund
Canon er best når det gjelder billig kamera, synes jeg. Men jeg anbefaler enhver kamera med 3CCD - uten det, blir det masse bildestøy...
Billig videokamera, hm duger sikkert til å filme pyroteknikk som du nevnte, men ikke viss du er ute etter kvalitetsopptak
Husk, en mobiltelefon (Xcute DV1) har trolig bedre videokvalitet enn dette, da det gjør 640x480 med 25 fps tror jeg.

Filmen på pcen blir ubrukelig små, og du kan mest sannsylig glemme å f.eks. lage noe stor redigering av noe du har filmet, da dette bare vil bli superkornete på storskjerm.

Sorry mate, tror du kan finne ganske mye mer å bruke de pengene på som faktisk fungerer
OOOO
Mathias666's Avatar
Trådstarter
Da ble det ikke det for å si det sånn :P takker for alle svar!
Sitat av marsboer
Canon er best når det gjelder billig kamera, synes jeg. Men jeg anbefaler enhver kamera med 3CCD - uten det, blir det masse bildestøy...
Vis hele sitatet...
Benytter ikke Canon CMOS bildebrikker? CCD er et annet merke?
Sitat av Mathias666
http://direkteshop.no/product_info.p...products_id=78 Noen som har noen erfaringer med dette kameraet? Vet at det ikke er det mest høyteknologiske på markedet, men til denne prisen (blir jo 200 billigere hvis du legger med en sånn -200kr bongsak og litt billigsaker) er det vel et greit kamera til å bruke til litt småfilming av pyroteknikk, stunts o.l?
Vis hele sitatet...

Jeg har det kameraet, og det funker greit (har bare testet det som webcam). Men det krever gode lysforhold, hvis ikke blir alt helt mørkt med en markert rødfarge. Jeg tror ikke jeg ville kjøpt det fra det stedet der. Jeg fikk det for £5 eller noe i den dur på ebay (nytt), men med ekstremt høy fraktpris. Mener jeg så samme kameraet på qxl enda billigere, så jeg ville sjekket ut det først.