Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1898
2mg Vival, 50mg Tramadol, 1g paracet, 400mg ibux

Plus en joint med hasj?

Har tenkt å kose meg litt i helgen, men vil bare forsikere meg at dette ikke er alt for mye
Det skal gå fint, bare drop ibux, for både paracet og ibux belaster magen og nyrene, så begge deler er unødvendig. 50 mg Tramadol er en lav/moderat dose, 2 mg Vival er ikke mye, men forsterker Tramadol, Paracet forsterker den smertestillende effekten av Tramadol. Skal ikke være noe problem med mindre du veier 30-40 kg eller mindre.
Går fint det.
Ser dog ikke greia med Paracet og Ibux dersom det er for kosens skyld.
Du får ingen rus av disse.
1g paracet, 400mg ibux

gir deg grei funk om du har tannverk
R.i.p 23.04.2021
Drop ibuxen

Og paraceten
Sist endret av Tarm; 8. november 2019 kl. 15:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tar du det mot smerte eller for rus?
Valium hjelper ikke på smertene. Er det for rus så ville jeg droppet ibux og paracet, da de ikke gir noen virkning.
Blandingen er ikke farlig, 50mg tramadol og 2mg valium er ikke store doser.
har smerter i ledd/hode/kjeve etc etter stimulantbruk så hadde jeg slengt med paracet og eller ibuxen sjøl hvertfall. ingen skadelig dose men rus med plager som det er litt mindre chill
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke noe særlig om det, men jeg føler tramadol rusen blir bedre ved å ta Paracet sammen med tramadol. Placebo kanskje?
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det sies at Tramadol har bedre virkning med paracet, leger og ander sier dette, om det stemmer vet vet jeg ikke
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det sies at Tramadol har bedre virkning med paracet, leger og ander sier dette, om det stemmer vet vet jeg ikke
Vis hele sitatet...
Pubmed er langt på vei enige i dette basert på følgende studier, såvidt jeg kan se:

The new analgesic combination tramadol/acetaminophen.

Tramadol/paracetamol fixed-dose combination: a review of its use in the management of moderate to severe pain.
Det er riktig paracet øker den smertestillende effekten av kodein og tramadol, men hvis formålet kun er å oppnå rus og ikke faktisk smertelindring vil ikke paracet gjøre noenting.