Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5346
Noen som vet om jeg kan koble 2stk.
Nav motorer sammen på en kontroller?
2, 250w navmotorer.
36v. 9pins.
kan jeg eventuelt :
Kutte av orginalkobling, får så koble motorene sammen i en orginal kobling.?
Setter stor pris på svar.

Er ikke utdannet eletriker.
Mer ,DIY Homesteader.
Ja du kan men spørsmålet blir jo hvorfor vil du det? Pga av tap så vil jo ikke max effekt fra kontroller bli delt på to men ennå litt tristere.

Om hver motor har hver sin kontroller så vil de synke automatisk så det er ikke noe stress. Ingen koding nødvendig og du får tatt ut maks effekt.
Trådstarter
10 0
Hmm, så jeg kan , men lite vits og effekt uten egen kontroller til vær ja..
Vil koble dette da jeg har - ekstra av motorer og deler, og hadde seff væet gøy med en kraftig gjenbruks sykkel med motor foran og bak ,som kan rulle gjennom skogsveiene
Men neste spørsmål
Hvordan kan jeg få 2kontroller til og kobles inn på et system?
Har for eksempel.
Alt eletrisk til en motor. Kabler ,kontroller display, vist jeg skaffer en kontroller til så må jeg få kobla det om til en kontroller på en måte?
Takk for svar!
Sist endret av DR.O; 25. april 2020 kl. 07:14.
Du kan kjøre to individuelle systemer og ett gasshåndtak. Enkle gasshåndtak har en signalkabel som du trolig kan spleise og sende til begge systemene. Det å kjøre to kontrollere på ett batteri er heller ikke et problem.