Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 445
Jeg skal på roadtrip gjennom europa, er det normale bestemmelser med bilforsikringen der? Hva skjer om man kommer ut for kollisjon og bil ikke er kjørbar mer evt. kondemnert?
Vil den bli fraktet til Norge og hva med meg ift. Leiebil og hjemreise?

Vet det er høyere risiko for ulykke i utlandet..så litt skeptisk.
Det kommer jo helt ann på forsikringen din? Jeg har toppkasko, krasjer jeg eller bilen blir kondemnert på tur i hvilket som helst land, får jeg leie bil og falken henter bilen til Norge.
Veldig lett å google dette, eller en veldig rask telefon til forsikringsselskapet ditt.
Sjekk vilkårene. Har du rot i papirene finner du de hos ditt selskaps nettsider.
Kan jo være du får nøyaktige svar på spørsmålene dine om du sender en kjapp mail til forsikringsleverandøren din, ville ikke det vært kjekt?
siden du ikke nevner hvilket forsikringsselskap du har, så kan heller ingen med lignende forsikring svare deg, så du får utelukkende svadasvar og ingenting konkret.