Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1338
Jaja - dette var en av disse dagene, hvor dagen begynte med å miste min 2 dager gamle LG Nexus 4 i flisegulvet.

Knust skjerm og ikke responsiv på touch

Kjøpte den fra telenor med binding - betalte med Mastercardet.

Har enda ikke fått pinkode så ikke aktivert simkorte(og overføringen av nummeret skjer ikke før om en uke).

Bruker derfor det mobilnummeret/simkorte jeg har pr i dag - der hadde jeg heller ikke mobilforsikring - men har nå gått inn å bestilt *noe forseint det da men..*

Så er spørsmålet/diskusjonen med dere.

Er det noe håp? Ny skjerm koster 1300 kr (må ha skjerm og touch har jeg lest meg frem til).

Er det noen forsikring på slikt når man har betalt med Mastercardet? leste noe om det på ett US forum.. At det er 90 dagers garanti på elektronikk betalt med mastercard?

Vil jeg få dekket på forsikringen som jeg tegnet noen timer senere?

Noen kloke tips? Veldig deppa og skikkelig surt, hatt iphone i alle år som jeg har mista drøss ganger, aldri hatt problmere med noen av de. Så bytter jeg også skjer dette med en gan
Kjøpsforsikring ja - Garanti nei - Dette må du dekke av egen lomme... kjipt men sant
Sitat av roffern Vis innlegg
Er det noe håp? Ny skjerm koster 1300 kr (må ha skjerm og touch har jeg lest meg frem til).

Er det noen forsikring på slikt når man har betalt med Mastercardet? leste noe om det på ett US forum.. At det er 90 dagers garanti på elektronikk betalt med mastercard?

Vil jeg få dekket på forsikringen som jeg tegnet noen timer senere?

Noen kloke tips? Veldig deppa og skikkelig surt, hatt iphone i alle år som jeg har mista drøss ganger, aldri hatt problmere med noen av de. Så bytter jeg også skjer dette med en gan
Vis hele sitatet...
-Har ikke byttet skjerm på min nexus men vet det går greit med andre telefoner.
-Nei, forsikring kan aldri kjøpes etter uhellet er ute.
-Dama fikk nesten alt tilbakebetalt av IF innboforsikring da hun mista sin i gulvet, var ikke hjemme engang. Så sjekk ut det
Du tegnet forsikring noen timer senere? Kan du ikke bare "miste den i gulvet i morgen?"

-Eventuelt: Har du reiseforsikring?
Sist endret av Fuzzybossen; 29. mars 2013 kl. 23:42.