Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1090
for dere som har hatt et spendon gavekort, vi vet at man ikke kan fylle på dem igjen, men jeg kjøpte engang noe et sted så fikk eg et refound som ble sendt inn på kortet igjen , hvordan betaler man et refound til en kort??
Jeg har vanskelig for å skjønne hva du prøver å spørre om, men skal prøve.

Ihvertfall jeg fikk refund på 100 norske kroner fra en fyr på ebay. Dette er to uker siden, og jeg har ikke sett snurten av de pengene. Skal ringe og klage til spendon imorgen, men min erfaring er at det er vanskelig, og tar lang tid å få pengene tilbake fra spendon.
gikk fint for meg men man skulle kunne finne en måte og lade spendon kortet igjen ..
Det er ikke mulig å lade kortet.
hva med refound metoden vis du får pengene in på kortet igjen, hvordan kan man sende penger tilbake til spendon kortet?
Sitat av Derpinatoren Vis innlegg
hva med refound metoden vis du får pengene in på kortet igjen, hvordan kan man sende penger tilbake til spendon kortet?
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner egentlig ikke hva du mener. Det er ikke mulig å lade kortet selv, men du kan få penger inn fra ting du har brukt penger på.
Du kan ikke få penger INN på korte. Du burde sette det over til en paypal. Og spørre om du kan få refound på paypal.
AAAHHH , dette hakke jeg tenkt over.. Gått å venta på 400-500 kroner fra en deal på aliexpress som gikk skeis , og skulle fått penger tilbake, men det har jeg ikke fått... Da skjønner jeg jo det