Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 4610
Hei freaks,

Er i en litt kjip situasjon, lagde pot brownies for en time siden, glemte ventilasjon og det lukter heftig weed i underetasjen... mamma kommer hjem om ca 1-2 timer, noen tips?

Åpnet verandadør og vinduer, samt vifte på...

- Spirituell
Fyr røkelse eller spray med noe godlukt i huset? Å åpne vinduer i motsatt ende av huset slik at det blir gjennomtrekk kan også være smart.
Sist endret av Dimergon; 4. mars 2012 kl. 17:20.
Tenn på ett eller annet, evt la hele huset brenne ned. (ellers er det kjekt og kjøpe seg luktfjerner på biltema til sånne nødstilfeller )
Sitat av Hager Vis innlegg
Tenn på ett eller annet, evt la hele huset brenne ned. (ellers er det kjekt og kjøpe seg luktfjerner på biltema til sånne nødstilfeller )
Vis hele sitatet...
å brenne ned huset pga det er vel noe jeg kun ville gjort vis du visste mora di ville torturere eller drepe deg vis hun fant weed eller lukta weed'en-
Lag en pizza (eller noe annet mat som lukter mye) kommer kansje lukt fra den når du steker den. eller så kan du spraye mye parfyme osv i huset, du bør også lufte mye
Du kan steke deg noe mat uten weed i så setter et seg en ny lukt. Matlukt pleier ikke å bli værende så lenge etter min erfaring så du bør finne deg noe mat du kan steke med lukt som forhåpentligvis overdøver weedlukta





.
Kast en parfyme i gulvet og mopp det utover. Uhell er lov
putt en grandis i ovnen, og glem den helt av =)
Så overdøver det lukten ganske fort...
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
putt en grandis i ovnen, og glem den helt av =)
Så overdøver det lukten ganske fort...
Vis hele sitatet...
Men da skjønner hun at han er sten uansett.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Stek kylling eller fisk på panne hvis du har mulighet, matlukten fra det vil skygge over weeden.
Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Stek kylling eller fisk på panne hvis du har mulighet, matlukten fra det vil skygge over weeden.
Vis hele sitatet...
God idè. Da blir mor glad når middagen er klar til hun kommer hjem. Win win win!!
Mopp over gulvet med grønnsåpe og si at katta/bikkja dreit på gulvet!
Oppdater oss hvordan det gikk!
Vask huset med salmiakk, mye av det.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Fyr røkelse eller spray med noe godlukt i huset?
Vis hele sitatet...
Av egen erfaring vil jeg påstå at sterk røkelse -eller parfymelukt i hele huset er minst like mistenkelig som selve weedlukten hvis moren har et snev av mistanke om at han røyker tjall.. Og foreldre vet jo ofte mer enn man tenker at de gjør
Eddik skal vel fjærne lukt ganske greit. Si at den veltet når du skulle hente noe fra det skapet, så sprakk korken.
Putt aluminiumsfolie i microen (noe mat inni?) og sett på når hun kommer hjem. Da vil hun ikke tenke på lukta av weeden. Når hun kommer inn døra så kauker du "Mamma, brann i microen!".
Sitat av Klepto Vis innlegg
Av egen erfaring vil jeg påstå at sterk røkelse -eller parfymelukt i hele huset er minst like mistenkelig som selve weedlukten hvis moren har et snev av mistanke om at han røyker tjall.. Og foreldre vet jo ofte mer enn man tenker at de gjør
Vis hele sitatet...
Funka for oss. Var en litt rar situasjon.

Hadde huset alene for helgen, Kamuflarne og GeirGeirGeir kom hit og vi røyket weed på rommet mitt.
Vi ringte en venn som vi kan kalle T, hun hadde med en annen venn som var rusa på amfetamin eller noe, han så helt narkis ut.
Alle utenom Kamuflarne og jeg gikk til T for å bake weed-kake, og vi satt på rommet mitt med 1 kg røkelse som GeirGeirGeir egentlig eide.
Vi fyrte opp 5-6 pinner, lot dem brenne skikkelig, så begynte det å legge seg et røyklag i rommet. Vi synes det var tøft så vi brant enda mer, til sikten var på 20 cm over 1 meter fra gulvet, det var helt sykt. Vi tenkte det skulle være sånn til de andre kom med kaken, men vi måtte lufte etterhvert, var umulig å være der inne.
Da mamma og pappa kom hjem sa jeg at vi prøvde en drittrøkelse som GeirGeirGeirGeir hadde tatt med og mamma kjøpte så 14 duftlys fra IKEA til meg.

Nå lukter rommet mitt vanilje istedenfor.
Sist endret av PerPerPerPer; 4. mars 2012 kl. 17:49.
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Bare spray ned hele huset med deodorant elns? Jeg mener, si at dere var hypre som faen?
Vet din mor hvordan weed lukter?

Hvis ikke så kan du jo prøve deg på å stå me mye digg på steikepanna når hu kommer hjem, med oregano som hovedkrydder og skylde på den, ha vifta AV i det din mor kommer inn

Edit: Et iskaldt hus ville nok hvertfall vekket mistanke hos meg
Sist endret av Bemu; 4. mars 2012 kl. 18:03.
Svi poppcorn i mikroen, lett for at det skjer og stinker noe jævlig.
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
Hun kom hjem nå, og klikket fordi hun hadde planlagt noe annet en brent pizza til middag, lol.... hurra! Takk for svar folkens.
Sist endret av Spirituell; 4. mars 2012 kl. 18:45.
Litt sent, men til en annen situasjon bruker ei skål med eddik å funke jævlig bra Bra det gikk bra
Bra det endte godt, Spirituell!

Moren min hater lukten av sigaretter. Pleier å skjule den med en joint eller to, hehe. Forøvrig bør du kjøpe en slik spray ala "Glade" (luftfrisker). Ellers har man jo duftlys, røkelse og lignende.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Hun kom hjem nå, og klikket fordi hun hadde planlagt noe annet en brent pizza til middag, lol.... hurra! Takk for svar folkens.
Vis hele sitatet...
Priceless!
Hiv inn en pizza og la den stå til den blir svidd. Da slipper du å svare på kjipe spørsmål som, hva du har brent eller hvorfår det lukter deo på kjøkkenet.
haha, weed lukt ja. Dårlige erfaringer med dette

Meg og en kompis var dritt skakke og det lukta weed helt ut i stua og vi hadde kun røyka på rommet. Endte opp med at jeg tømte en hel parfyme på rommet, så fikk vi nesten ikke puste. Lukten er der enda og dette er for 3 uker siden.

Men med mindre moren din vet hvordan weed lukter, så gjør det egentlig ingenting. Folk sier til meg at det lukter gamle sokker i hvert fall, altså skikkelig surt. Men selve lukta forsvinner rimelig fort om man lufter godt
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Litt sent men Axe lukter noe jævlig i hele huset.
Det er jo også en mulighet å sette seg på ramma, og droppe å lukke døra. Det burde lukte mer en weed, i hvert fall hvis du spiser noe du ikke tåler helt.

Det er vel mulig at hun skjønner du er stein, men verdt et forsøk.
Hahaha, genialt at du fikk avverga det
Hvorfor ba du ikke mora de på Brownies
Ungkarstrikset nr. 1!

Kok opp en kjele med samiakk/ annen såpe, å la dette koke en stund!
- Lukter som om en vaskedame har skrubba ned hele stedet! Funker som en kule! (ikke bruk vifte såklart)!

Si du har vaska, da blir det brownies på alle! WIN WIN!

Evt eddik i et høyt sted i huset
Sist endret av Jazzy Fizzle; 6. mars 2012 kl. 21:24.