Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3874
Hei.

Skal en tur til Oslo i morgen og lurer på om det er noen butikker som selger: Glasspiper, bonger(Helst av glass), grinder, rullepapir som egner seg godt for joints ++
Eneste stedet jeg vet om som selger dette, er SHANGRI-LA.

Takk
Hemp House like ved Aker Brygge selger div. paraphernalia: http://maps.google.com/maps?client=s...en&sa=N&tab=wl

EDIT: Ser at det står "This place is permanently closed." på Gmaps, vet ikke om det er sant. Siste gang jeg var der var for ca 3 måneder siden cirkus..
Sist endret av Tar-J; 15. februar 2012 kl. 15:50.
Sitat av Tar-J Vis innlegg
Hemp House like ved Aker Brygge selger div. paraphernalia: http://maps.google.com/maps?client=s...en&sa=N&tab=wl
Vis hele sitatet...
Hemp House er konk. Borte vekk.

Prøv Crop shop og Scorpius.
Ok, du var kjappere enn editen min :P
Jeg ville gått for scorpius
Noen som vet om den sjappa som selger gro-utstyr også selger røykeutstyr? Tenker på den som ligger i Øvre eller Nedre Slottsgate? (den som akkuratt flyttet til nytt lokale)
Jeg sverger til Shangri La ved Jernbanetorget, i Fred Olsens gate.
Jeg liker Shangri-La best. Kanskje fordi jeg kjenner de som eier butikken og får drøye rabatter der Kjenner forsåvidt de i Scorpius og, men ingen rabatter og få der.
Shangri La har jeg forelsket meg helt i etter forrige gang jeg var der, de som jobber der er veldig hjelpsomme. Fikk også ~15% rabatt der siden hun som sto i kassa ikke orka å slå inn alle småtingene jeg kjøpte ved siden av bongen Er i tillegg veldig lett å finne veien dit hvis du ikke er så kjent i Oslo. Jeg slet i hvert fall med å koordinere meg helt opp til Grünerløkka første gang jeg var på headshop-tur i Oslo
Crop Shop er billigst på rullepapir, men dårlig med bonger og slikt der. Groutstyr har dem dog.