Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1156
Jeg har lett litt, fant ikke noe stor Sims 3 tråd. Trenger litt hjelp;

Jeg har da valgt "heartbreaker" lifetime wish, og skal da ha 10 kjærester i løpet av livet.

Jeg rakk og få hele to kjærester, før min daværende kjæreste døde. Nå kommer ikke "propose going steady" opp som ett alternativ lenger hvor jeg flirter med andre. Hva skal jeg gjøre? Har hengt på gravplassene rundt midnatt for å se om han dukker opp, men ingen snurt av ham. Hvordan kan jeg bli "ferdig" med han slik at jeg kan fortsette med kjærlighetsslivet mitt? :-P

På forhånd tusen takk!

Ingen som vet?
Hei! Denne har jeg klart en gang. Hovedsaklig lag deg en sim som har skills som karismatisk osv som lager bedre ferdigheter for simmen din. Snakk med så mange folk som mulig, be de over, på mat, fest og alt annet. Da så mange rundt deg som mulig. Velg ti personer du vil at lifetime wish skal være med, å når alle er bestevenn, ber du over 1 etter en og gå steady. Du må være kjapp, for finner en av de andre simmene ut at du er sammen med flere slår de opp. Så her gjelder det å spørre en for å kaste ut en for å få en annen over. Høres problematisk ut, og det er det og. Men fullt mulig på den måten.