Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 625
Hei

Mamma og Pappa har en Hp Pavilion dv9000, og den funker ikkje, den funket helt fint til en dag når dei Reboota PC, Det starte den og det kommer opp at det er noe problem med PC, og at man skal ta i System Recovery plata. Eg som ein englesønn tok den i får så og styarte PC på nytt, men ingenting ser ut til og funger.

det kommer opp at Cl.dll filen mangler og Statusen er 0xc00000e9.


Trykker og på F11 (som er systemrecory i oppstarten) men ingenting skjer, skjermen blir svart og så bare slår den seg av..

Er det noe eg kan gjera for og få pc opp på beina igjen?

OS: Vista Home Premium.

og ja, er samme RC plata.

Noen som vett noe??
Installere OS på nytt; evt boote opp med Linux og mate inn en USB og erstatte de manglende filene
Sitat av Teknikk Vis innlegg
Installere OS på nytt; evt boote opp med Linux og mate inn en USB og erstatte de manglende filene
Vis hele sitatet...
Eg har prøvd, nada.
Utdyp Eg har prøvd.
Sitat av trauMa Vis innlegg
Utdyp Eg har prøvd.
Vis hele sitatet...
Eg har prøvd? Tatt SR plata i, Trykkt på SR, Prøvd og Formatere... Hmm.. Alt eg kan prøve i start menyen?
Hadde ganske nøyaktige det samme problemet med med pavilion og vista OS, prøvde alt jeg kan og vet om formatering, recovery etc men endte med at jeg måtte sende den inn til HP.

Du hadde prøvd å formatere helt fra scratch med for eksempel win 7? xp eller noget annet?
Sitat av Bobben Vis innlegg
Hadde ganske nøyaktige det samme problemet med med pavilion og vista OS, prøvde alt jeg kan og vet om formatering, recovery etc men endte med at jeg måtte sende den inn til HP.

Du hadde prøvd å formatere helt fra scratch med for eksempel win 7? xp eller noget annet?
Vis hele sitatet...
Har ikkje W7 men får plata iløp av uka, XP? GLEM DET! gjore det med min pc (Har nett liik, men den er på repp, svide Prossesoren og Skjermkorte(A) ) men, den HP pc, har ein Chip, som sperre for ''dårliger'' OS, så når eg installerte XP på den da, så kunne eg verken komme meg på nette, eller installere NOEN drivere, for PC hadde låst seg, så måtte installere Vista på nytt

Så det er eit lite tips :P

Må nok sender inn ja.. For 3 gang for Mamma :S hu begynner og bli nåkså irritert, 2 gangen iår
Sist endret av Trondvn; 29. november 2009 kl. 02:07.