Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1027
Den vil ikke lade før batteriet er helt flatt.... skal det være sånn? Hjelper ikke å slå av heller? Gjelder to ulike ladere. Noen tips?

Ca ett år gml...
luksusproblem å ha for mye strøm på batteriet...

men seriøst: lever den inn, det er tydeligvis noe feil med den.
Hvis den er kjøpt hos en norsk forhandler har du to års garanti på varen. Er den kjøpt hos apple sin nettbutikk hadde de sist jeg var borti en slik sak, en global policy på 1 års garanti, selv om det strider med norsk forbrukerlov.

Dersom feilen er i batteriet, så er det ifølge flere produsenter 6 månederes garanti på denne varen. Hvorvidt dette er noe norske lover sier, tør jeg ikke si. Lever den på service og få feilene forklart, så kan man nok hjelpe dere bedre.
Kjøpte den i Tyskland, har derfor somlet med å klage...
Sitat av Xasma Vis innlegg
Hvis den er kjøpt hos en norsk forhandler har du to års garanti på varen. Er den kjøpt hos apple sin nettbutikk hadde de sist jeg var borti en slik sak, en global policy på 1 års garanti, selv om det strider med norsk forbrukerlov.

Dersom feilen er i batteriet, så er det ifølge flere produsenter 6 månederes garanti på denne varen. Hvorvidt dette er noe norske lover sier, tør jeg ikke si. Lever den på service og få feilene forklart, så kan man nok hjelpe dere bedre.
Vis hele sitatet...
Err, i følge norsk lov har du krav på hele 0 år med garanti, og sist jeg sjekket så var 1 mer enn 0.

Det du snakker om er reklamasjon, og der har han 5 år om jeg ikke tar feil.
Vært borti dette på ipad tidligere. Fikk en "tåpelig" beskjed som viste seg å fungere.

Åpne den. Ta av batterikontakta fra hovedkortet, la det være av noen sekunder, koble på og vips, problem løst.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hinsidige's Avatar
Trådstarter