Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1398
halla! Lagde en ny speedart i går kveld, brukte rundt 60 minutter på den. Håper at bildet faller i smak. Vær vennlig å kommenter med kritiske syn på det grafiske.

http://www.youtube.com/watch?v=vOfWI...el_video_title

Resultat:
http://dl.dropbox.com/u/1148277/pokahspeedart.png
Sist endret av nso; 9. mars 2012 kl. 13:30.
For det første var bildet UTROLIG kult! Nice work!

For det andre, jeg synes kanskje at kortene i midten "lyser" litt for mye.

Kanskje gjøre kortene litt mørkere?
Dritkult bilde, talent har du i alle fall! kp fra min side.

Men må si meg enig med KRS93, test og se åssen det ser ut om du gjør kortene litt mørkere. Vil også foreslå at du gir 'KAH'-delen litt mer plass mellom bokstavene. Syntes det ble merkelig at de er lagt oppå hverandre på den måten når ikke resten av ordet er det
Dritstilig, og jeg DIGGET å se videoen! Awesome!
Så sant så sant, skal prøve å gjøre de mørkere, so mdere sa blir det nok bedre og po(Kah) delen må jeg nok jobbe med. Er ikke så god i cinema4D. Først gangen jeg snudde på bokstavenene nå faktisk. Takk for konstruktiv kritikk! Håper flere kommer til å kommentere er nyttig å høre og det er det som hjelper meg til å bli enda bedre
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Du har sikkert en god grund for å skrive "pokah", men det ødelegger hele bilde for meg!
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Du har sikkert en god grund for å skrive "pokah", men det ødelegger hele bilde for meg!
Vis hele sitatet...
Enig, tok vekk mye seriøsitet fra bildet. Men ellers likte jeg det.
Blir fasinert over hvor mange detaljer du legger til. Det ble dritkult! Jeg er forøvirg enig i at du kan mørkne kortene litt.

Lyst til å legge ut effektmappa di?
takk for kritikken! Tar det til meg, og kanskje jeg legger ut noe av det senere ^^ men en del som ikke burde deles enda i hvertfall i fra effekt mappa mi
Utrolig stilig bilde, du er veldig flink med komposisjon av farger og bildeelementer.
Kanskje du kunne jobbet litt mer med selve teksten? Ettersom du trekker det til Cinema 4D så har du potensiale til å gjøre den enda råere og utstående. Med litt shaders, osv. Prøv også global illumination.
Hadde du endret til "Poker" hadde det blitt min nye bg..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ser ut som vi alle er enige at "Pokah" blir bare teit.
Dette ser helt greit, et typisk "speed art" bilde fra YouTube.
Mangler dybde og detaljer. Du kunne gjort så mye mer! Prøv å lek deg med lys effekter, skygger og annet. 3D teksten er heller ikke optimalt rendret. De abstrakte C4D renderne er helt OK brukt. Men passer ikke helt til det enkle "Poker" budskapet du prøver å gi med dette bildet. Prøv å gjør noe mer med dem istedenfor å bare plassere dem i bakgrunnen.

Værsåsnill å ta det konstruktivt. Mener ikke å være frekk her.
Ville gjort noe spesielt med kortene i seg selv, de ble for lyse og enkle - noe som ikke passet inn med resten av bildet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Høres ut som at det bare er meg som faktisk likte at kortene var så lyse og simple som de er :P
Smak og behag