Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3452
Tjena nFF
Har enda ikke lagt meg... lever på koffein, sukker, og kraftig usunne arbeidstider (jobber nattskift). Anyways, med min fucka døgnrytme, er jeg dessverre våken i en hel del timer der det skjer veldig lite, og det er veldig få andre mennesker som er oppe. Min løsning: se en film... eller rettelse, en serie av filmer. Poenget er, jeg har godt tom for fantastiske filmer, og er i humør for et par komedier, gjerne med middelalder setting (men ikke nødvendigvis). Er litt nerd av meg, og blir veldig glad om jeg ser sverd, magi, noen unaturlige vesner, ja alt dette fantastiske, blenda sammen til en awesome komedie.
Gjerne noe lignende til filmen: Your Highness. Den var konge. (Link: http://en.wikipedia.org/wiki/Your_Highness)

Vel, takk for alle svar.
vet ikke av noen middelader filmer som er komedier.
men kan skrive noen filmer som jeg synes er rimelig fliring

superbad
hot fuzz
zombieland
not another teen movie
braindead
beerfest
dude wheres my car
shaun of the dead

mange av disse er ikke akkorat oscar materiale, men filmer med underholdingsverdi.
Har hørt at "Year One" er bra. Er med Jack Black ;D
Sett "A knights tale" ?
Sist endret av Morgul; 23. august 2011 kl. 20:42.
Eller så kan du se "One Time" av justin bieber, og le deg skakk over hvor dum han ser ut
Hall Pass.... Beste komedien fra USA på mange år...

+ Cheech & Chong-filmene hvis du ikke har sett dem. Elementært!
Monty pyton and the holy grail ? (A)
Ikke akkurat en film om sverd, drager, magi osv.
Men kan anbelfale freddy got fingered!
MEGET morsomt film, ihvertfall for folk som liker litt pervershumor!
ALLE jeg har vist denne filmen til har DIGGET den å viser den videre til andre.
Sex drive!
Game of thrones høres ut som den perfekte serien for deg, sett bort i fra at serien ikke kan klassifiseres som en "komedie" =)
Hawaii five-o, spenningsserie, men ler meg spent i hjel av Steve Mc.Garret som er hovedkarakter, verdt å se et par episoder!
Jeg så filmen "Senseless" her om dagen, jeg har ikke ledd så mye på lenge.
Kan også anbefalle "Half baked", "Grandmas Boy" og "Friday"
anbefaler at du skaffer ALT! av Top Gear!
Robin hood: Men in tights

Trailer her
Sist endret av Kiy0shi; 23. august 2011 kl. 22:48.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Daniel The Wizard er en veldig undervurdert film fra Tyskland. Bør sees av alle komedieelskere!
Paul Er en skikkelig bra film.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Klovn the Movie
bøtte-reppratør
ass-beer's Avatar
Første jeg tenkte på var men in black. Morsom, overnaturligevesner blandet med god will smith humor.
Se "Superbad" du vil ikke angre et sekund!
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Jeg er i samme situasjon som deg.

Har nettopp brent meg gjennom hele "Outsourced", komedie serie med innslag av humor. Mindless entertainment.

Kan anbefale "Super" i samme kategori som Kick-ass
En dokumentar som jeg lo så jeg holdt på å knekke var "Superheroes" handler om en hel gjeng forstyrra amerikanere som faktisk later som de er superhelter.. Helt sinnsyk

Curb your enthusiasm er sinnsykt gøy. Handler om Larry David. Han som var med å lage Seinfeld, og karakteren George Costanza er bygd på. Og der er det 8 sesonger, masse gøy.

Bridesmaids, Hall Pass, og Get him to the greek er fantastisk morsomme filmer jeg har sett i år!
life of Brian!
▼ ... noen uker senere ... ▼
To filmer med sverd, men ikke akkurat fra gammledager:

Kick-Ass
Role Models

Christopher Mintz-Plasse er hovedrollen eller en av hovedrollene i begge filmene. Lenge siden jeg har sett de, men husker jeg riktig var de morsomme.
Hangover 1 og 2!
How i met your mother (serie). Ingen over, ingen ved siden av.
Scott Pilgrim vs The World

Fantastisk bra film med masse god humor. Har sikkert sett den over 20 gang og synes fremdeles den er like bra hver gang. Det er samme fyrn som lagde Shaun of The Dead og Hot Fuzz som står bak dette verket og hvis du likte de så vil du elske Scott Pilgrim
tucker and dale vs evil
Men den beste serien er vel Family Guy! At den ikke er nevnt tidligere er litt rart syns jeg
Sist endret av Duvi; 10. september 2011 kl. 10:37.
Dumb and dumber when harry med lloyd. Dette er tidenes morsomste komedie uten Jim Carrey