Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 935
Sommer og festival wohoo! er vel så fort denne uken er over sommerferien sparker løs for de aller fleste

Selv var planen å på Roskilde i år, men skjærte seg pga. div. men når jeg ser på lineupen til denne festivalen jeg aldri har hørt om før, så gleder jeg meg til neste uke uansett

Flere som skal på denne festivalen? eventuelt har vert der før og har erfaringer de har lyst til å dele ?

Peace & love 2010!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Oh my god!Hvorfor har ikke jeg blitt informert om dette før!?
Er allerede notert i 2011 kalenderen

Roskilde er død for meg. I fjor var vi omringet av snottatryner som spilte disco-top20-trance døgnet rundt med store boomblastere. Line-up'en er en av de dårligere sammenlignet med andre i Europa, og det er en blitt en skamdyr konversiell festival. Desverre.
Kom hjem for noen uker siden etter å ha besøkt http://www.rock-im-park.com i Tyskland. DER har vi nye roskilde. Ikke like stor, men det måler opp med at øl koster like mye som vann..dne kan uansett ikke måles med peace&love som faktisk har en baktanke.

TAKK FOR TIPSET!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var der både i år og i fjor! Utvilsomt den beste festivalen i Skandinavia nå. Helt sinnsykt bra.
Uvanlig med 23,000 mennesker på en og samme camp - og null bråk. Verste vi så var folk som ble kjørt avgårde i ambulanse pga dehydrering og helvetes fyll.
Helt sinnsykt utvalg i musikk, alltid noe bra på minst en av ti scenene som var i år.
Hyggelige folk som elsker nordmenn, bra stemning, bra musikk, fenomenal mat, billig øl, grafitti vegger, dj'er random plasser, små og stooooore scener, reagge midt på natta... Jess. Jeg skal definitivt tilbake!

Lite trance å høre på campen og :P Mer folk som spiller gitar og musikk som kommer til festival. Sykt hvor få som har hørt om festivalen egentlig...
var det noen spesielle "markeringer" for fred, eller var det bare mange mennesker på en plass som spredte kjærlighet?
I wanna go!