Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 634
Heisann jeg har ABIT Fatal1ty AN9 32X, nForce 590 SLI,
DDR2, Socket-AM2, 2xGbLAN, 2xPCI-Ex16 og trenger hjelp til å finne nye driver.. jeg klarer ikke koble til internett.. :S

Trenger hjelp asap :S
Last ned LAN/WLAN driver.
DonTomaso: takk for linken

Men er usikker på hvilken jeg skal laste ned :S hehe total noob når det gjelder data hehe

når jeg søker på LAN/WLAN driver finner jeg kun wireless drivere, men jeg har ikke noe wireless kort da.
Sitat av NicholasB Vis innlegg
DonTomaso: takk for linken

Men er usikker på hvilken jeg skal laste ned :S hehe total noob når det gjelder data hehe

når jeg søker på LAN/WLAN driver finner jeg kun wireless drivere, men jeg har ikke noe wireless kort da.
Vis hele sitatet...
Hva slags operativsystem (Windows) bruker du?

Edit: Jeg er 92% sikker på at denne skal fungere. Velg nForce/nForce 5 Series/nForce 590 SLI AMD/Driver og hvilket operativsystem du har. Last ned og installer.
Sist endret av DonTomaso; 2. desember 2009 kl. 01:46.
Jeg bruker Windows XP, med SP2.

falsk seff.
Tusen takk for hjelpen DonTomaso!

Skal ikke være lett å finne drivere til hovedkort som ikke selges lenger! :P på tide med en upgrade?

Får dessverre bare blåskjerm når jeg holder på å installere :S så restarter pcn seg! :S rekker ikke å se hvilken feilmelding jeg får...

Fikk til å instalere den som du linket til meg. Men fortsatt ingen nettverks tilkobling. Eneste jeg har er 1394-Tilkobling.. :S

Fatter absolutt ingenting... Hvorfår må alt være så komplisert!? ü

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=2056

Dette er hovedkorte jeg har. Har akkurat formatert å jeg har CD som fulgte med, men ingenting virker! Utrulig irriterendes..
Hva med å instalere et ekte OS; evt finne deg et nytt og begynne fra scratsj...
Åpne kjør, skriv: compmgmt.msc
Gå til "enhetsbehandling".
Høyre klikk på enheten/de med gult utropstegn -> egenskaper.
Gå på fanen "Detaljer". Hent ut tallene/id'en som er ved Ven og Dev.
F.eks PCI\VEN_8086&DEV_1049...
Gå på www.pcidatabase.com og fyll inn infoen du har hentet ut.
Da vil du få ut f.eks.:
Device Id Chip Description Vendor Id Vendor Name
0x1049 Gigabit Network Connection Interface Controller 0x8086 Intel Corporation

Det kan hjelpe deg å finne ut hvilket NIC du har.
Står fortsatt bomfast... :S Fatter absolutt ingenting. Tusen takk for hjelpen. Men ikke stort jeg kan gjør når jeg ikke skjønner hva jeg ska gjøre selv med den flotteste guiden rettforan meg :/
blåskjerm under instalasjon??. Minner meg om da min ikke ville pga en satadriver til hardisken mangla.
Det merkelige er at dette fungerte helt fint opp til et vist tidspungt.
Etterpå må jeg gi den driveren under oppstart av instalasjonen med bruk av tredjeparts driver (F6?)