Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 623
Hei

Jeg har hatt den pcen jeg har nå siden Februar. Jeg vurderer sterkt å legge den ut på finn: Nokså God Gamer PC Selges; hehe! Ikke no gamer pc akuratt, men nok til at den stakkars fyr uten pc kompetanse punger ut noen tusen.

Kjøpte Pcen ny i Februar til 5000!

Hjelp til teksten på finn? Noen råd!?

Teknikk
Hvis du legger ut specs, kan vi kanskje hjelpe med den reelle verdien på maskinen, samt verdien du bør da hos en tulling på finn.no.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg har det ihvertfall ikke lett for å kaste gamle saker, man kan jo gjøre mye gøy med en gammel PC.

Du kan installere Ubuntu Server og putte den inn i et skap et sted. La den være din filserver, seede torrents døgnet rundt og fungere som proxy når du er på skolen eller andre sted. Det er en fin anledning til å lære seg mye kult!
Hvor mye tror dere jeg kan få for den? Kjøpte nu HDD til 800 for 1 måned siden?
Jeg ville iallefall ikke gitt mer enn 1800-2000 for den, men prøver du deg på finn kan du sikkert sette prisen til 2500-3000.
WAH!!! Den kosta meg 5000 spenn i Februar...
Du kan prøve deg på 6500 kr. Vist ingen finner interesse i den, så sett ned prisen.
Gjorde jeg en gang. kjøpte meg en pc til 12 tusen. solgte den for 15.500 til en i nabokommunen.
Sist endret av ingaert; 28. november 2009 kl. 18:42.
God ide! hehe! Håper på ¨å tjene på den da... lol :P
Sitat av Teknikk Vis innlegg
WAH!!! Den kosta meg 5000 spenn i Februar...
Vis hele sitatet...
Pcer faller svært fort i pris og hardware blir utdatert nesten før du har rukket å få delene i posten. Det er sånn det er. Skjønner ikke greia med at så mange som ønsker å "rane" uvitende konfirmanter ved å love en god gamer til en høy pris i forhold til det man får. Men det får bli en annen diskusjon.
Vel... Det å være PC Entusiast, er en gave og et privilegium.. Altså, side fordeler...